PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na 1/8 etatu?

  • 1. Data: 2002-04-19 13:25:47
    Temat: Praca na 1/8 etatu?
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie - jaki kruczek moze tkwic w tym, ze firma chce mnie zatrudnic na
    okres probny (szkolenie) na 1/8 etatu?
    Jaki wtedy jest placony ZUS? (jest chyba jakis minimalny ....?).
    Oczywiscie wynagrodzenie jest "symboliczne" - 100 zl.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2002-04-19 13:57:11
    Temat: Re: Praca na 1/8 etatu?
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jaki wtedy jest placony ZUS? (jest chyba jakis minimalny ....?).
    > Oczywiscie wynagrodzenie jest "symboliczne" - 100 zl.

    Ta 1/8 etatu jest wlasnie po to, zeby wynagrodzenie i ZUS byly symboliczne.
    Najnizsze wynagrodzenie za pelny etat jest regulowane odgornie (Min. Pracy, o
    ile sie nie myle) i obecnie (od 1.1.2001) wynosi 760zl (nowe brutto). Stad, jak
    latwo wyliczysz, miescisz sie "w widelkach" - za pelny etat wyszloby Ci 800 >
    760 zl.

    Cala (!) skladka na zus wynosi w Twoim przypadku niecale 40zl.

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2002-04-19 17:07:49
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki wtedy jest placony ZUS? (jest chyba jakis minimalny ....?).
    > Oczywiscie wynagrodzenie jest "symboliczne" - 100 zl.

    Po szkoleniu moze się okazać że nie nadajesz się na ten etat, więc firma
    minimalizuje straty.
    Dla Ciebie okres ten nie będzie Ci sie liczył do niczego.

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-04-21 10:43:26
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Ewa_W napisal(a) Fri, 19 Apr 2002 15:25:47 +0200:
> [...]
    >Jaki wtedy jest placony ZUS? (jest chyba jakis minimalny ....?).
    >Oczywiscie wynagrodzenie jest "symboliczne" - 100 zl.

    ZUS jest placony normalnie.
    A jaki kruczek? Trudno wyczuc.
    Ja sam jestem w jednej firmie zatrudniony na 1/8
    etatu - zgodnie z moja prosba. Nie widze
    tu zadnego zagrozenia. Ale nie znam Twojej
    sytuacji.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)