PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca jako programista PHP, SQL

  • 1. Data: 2002-10-11 10:38:26
    Temat: Praca jako programista PHP, SQL
    Od: "Alien" <a...@h...pl>

    Witam!
    Mam pytanie dotyczące pracy jako programista PHP, SQL lub w podobnych
    technologii. Tak się składa, że właśnie staje przed wyborem tematu pracy
    dyplomowej i zastanawiałem się nad czymś związanym z PHP. Jaka jest
    sytauacja na rynku pracy, każdy widzi, ale czy programiści PHP (lub
    podobnych technologii JSP, ASP) mogą liczyć na znalezienie w miarę dobrej i
    stabilnej roboty. Jeśli nie to czym się zainteresować, na jaki temat pisać
    np. pracę dyplomową, aby było to przydatne w późniejszej pracy, czego się
    uczyć etc.
    pozdrawiam
    Alien

  • 2. Data: 2002-10-11 12:47:45
    Temat: Re: Praca jako programista PHP, SQL
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Alien" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > np. pracę dyplomową, aby było to przydatne w późniejszej pracy, czego się

    Pisz....moze kiedys sie przydac....bo na razie to specjalistów od php, sql
    jest na pęczki i pracują za śmieszne pieniądze.......
    A jeszcze 2 lata temu - jak mówil gosciu z pewnej duzej agencji
    interaktywnej - płacili młodemu po studiach 6-8K, byle by u nich pracowal
    jako programista PHP.

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-10-11 13:27:43
    Od: "Lukar" <l...@g...pl.nospam>

    > Mam pytanie dotyczące pracy jako programista PHP, SQL lub w podobnych
    > technologii. Tak się składa, że właśnie staje przed wyborem tematu pracy
    > dyplomowej i zastanawiałem się nad czymś związanym z PHP. Jaka jest

    pisanie pracy na temat PHP nie zrobi z Ciebie programisty PHP nagle, to
    trzeba usiasc i programowac po prostu...
    ja sam pisalem prace o PHP + bazy danych ale to wynikalo z tego ze
    programuje od dawna i to bylo dla mnie latwe i szybkie do napisania...

    takze nie nastawiaj sie na pisanie pracy o tym gdzie pozniej chcesz
    pracowac... moim zdaniem do nie najlepsze podejscie...

    pozdrawiam
    Lukar

  • 4. Data: 2002-10-11 15:17:15
    Od: "ark" <s...@w...pl>

    Jak sie jest dobrym programista to szybko sie programuje po krotkiej nauce w
    kazdej jednej technologi,
    z tymze warto jednak programowac w tym na co jest popyt na rynku.

    PHP i MySQL jak najbardziej, ja do tego dorzucil technologie Javy.
    Warto zajrzec na posty pl.praca.oferowana czego realni pracodawcy
    potrzebuja.

    Programuje sie naprawde dobrze jednak chyba w tym co idzie nam najlepiej i
    co na prawde lubimy,
    a nie w tym w czym nam kaze koniunktura.

    --

    Pozdrawiam serdecznie ark

    ><> ><> /\///\/ "Chęć - 1000 sposobów, brak chęci - 1000 problemów"
    /\////\/ <>< <><

    Użytkownik Alien <a...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ao69gf$ndr$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-10-11 16:04:59
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Alien <a...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > np. pracę dyplomową, aby było to przydatne w późniejszej pracy, czego się

    Nie nastawiaj się na pisanie pracy dyplomowej pod kątem rynku pracy, bo za
    kilka lat sytuacja na tym rynku może być zupełnie inna. Najlepiej wybierz
    taki temat, który ci najbardziej pasuje, gdzie możesz najlepiej wypaść. Jeśli
    pracodawca będzie się interesował twoją pracą dyplomową, to nie będzie go
    interesował temat (w sensie takie czy inne narzędzie informatyczne), ale jaką
    dostałeś ocenę i na jakiej uczelni.

    Jeśli myślisz o przyszłej pracy, to najlepiej staraj się być jak najbardziej
    wszechstronnym. Dla pracodawcy nie ma znaczenia temat pracy, bo i tak wie, że
    nie masz doświadczenia i guzik go obchodzi twoje doświadczenie z pracy
    dyplomowej.