PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca heldpdesk!!

  • 11. Data: 2005-09-28 21:22:39
    Temat: Re: Praca heldpdesk!!
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    > 100pln za godzine + vat

    popieram.
    oczywiście zapomniałem dodać że ruchome godziny pracy. tzn trzeba czasami
    wpadać rano a czasami siedzieć do 20. do tego jeszcze dwa weekendy w
    miesiacu .
    co o tym sądzicie!!!

  • 12. Data: 2005-09-28 21:50:04
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e8ab8$433b0820$540a4b57$15512@news.chello.pl Mariusz
    <m...@o...pl> pisze:

    > dodam, że klienci są obsługiwani z całej Polski, a pensja jak na razie to
    > tak koło 1500 zł netto.
    > Z tym, że firma mieści się w Warszawie a tu wiadomo, że 2k to minimum dla
    > osoby nie pochodzącej stąd. Umowa na 2 miesiące próbne.
    Zatem nie dziwię się, że stanowisko jest wolne.

    Jotte

  • 13. Data: 2005-09-29 02:50:03
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Mariusz" <m...@o...pl> wrote in

    > popieram.
    > oczywiście zapomniałem dodać że ruchome godziny pracy. tzn trzeba czasami
    > wpadać rano a czasami siedzieć do 20. do tego jeszcze dwa weekendy w
    > miesiacu .

    ja sadze, ze to nie jest praca :D tylko wyzysk; praca na takim stanowisku
    typu "utrzymanie ruchu" (bo to praca tej kategorii) w tak duzej instytucji
    jak opisujesz powinna sie opierac na jasno wyznaczonych godzinach; czyli
    pewnie zmiana przedpoludniowa i ewentualnie popoludniowa, jezeli zaklad
    rzeczywiscie pracuje w takim dziwnym trybie; i to na glowie kierownika
    powinno lezec zapewnienie helpdesku przez caly czas gdy pracownicy tego
    helpdesku potrzebuja; a na pewno nie na glowie jednego zatrudniondego na
    jeden etat pracownika - bo sprowadzi sie to wlasnie do tego, ze bedziesz
    mial telefony rowniez poza oficjalnymi godzinami pracy i bedziesz zostawal
    po godzinach zeby costam zrobic; tak to moga sobie na co dzien pracowac
    ludzie kreatywni, a nie technik od zapewnienia ciaglosci pracy systemu;

    adas;

  • 14. Data: 2005-09-29 03:02:39
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Mariusz" <m...@o...pl> wrote in

    > ile według was powinna wynosić pensja na stanowisku w bardzo dużej
    > firmie,w której osoba jest odpowiedzialna za zaj**** dużo spraw
    > mających znaczenie dla codziennej pracy pracowników. Osoba ta ma
    > praktycznie dostęp do wszystkiego.

    ehem - brzmisz niewiarygodnie; gdyby to rzeczywiscie byla taka duza firma,
    w ktorej tak wiele opiera sie na systemach IT (bo to bys mial tam rzekomo
    helpdeskowac jak sadze)... to ta firma nie bylaby duza; po prostu nie da
    sie, zeby firma byla duza a jednoczesnie miala tak fatalna ogranicacje
    utrzymania dzialu IT; jezeli rozwoj firmy jest nieodlacznie zwiazany z
    praca na systemach IT, to jezeli te systemy by zle dzialaly, to firma by
    sie po prostu nie rozwijala;

    > Ciąży na niej duża odpowiedzialność.

    tak - nie znam takich firm od srodka, ale to jest wprost nierealne, zeby
    infrastruktura IT byla tak krucha, ze od poczynan jednego helpdeskowca
    wszystko sie moze posypac;

    > Jak sądzicie jaka pensja jest odpowiednia do tego wszystkiego !!!

    jezeli mowisz o kwocie 1500netto, to zorientuj sie czy ta wielka firma
    ma wlasne sprzataczki, czy moze korzysta z uslug jakiejs zewnetrznej
    firmy; a jezeli ma wlasne, to wychodziloby na to, ze zariabialbys
    dwa razy tyle co sprzataczka (zakladam, ze pracuja za minimum);

    adas;

  • 15. Data: 2005-09-29 04:56:35
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mariusz <m...@o...pl> napisał(a):

    > ile według was powinna wynosić pensja [...]
    zgodze sie z jednym z przedmowcow, ze ow stanowisko i zakres
    odpowiedzialnosci brzmi nierealnie, ale zalozmy, ze to wszystko
    jest prawda -> miedzy 3500-4500.netto

    tylko wcale sie nie zdziwie jesli wykorkujesz po miesiacu czy dwoch
    i bedziesz mial to gdzies i chetnie wrocisz do 2200 (2600?) w listopadzie
    czy jaki to tam inny termin podales:)

  • 16. Data: 2005-09-29 07:53:39
    Od: Witek <v...@w...pl>

    > ja sadze, ze to nie jest praca :D tylko wyzysk;

    wyzysk? ja tak robie, bezemnie praca stoi wiec kochaniutki sie myslisz,
    jak ktos chce mi placic 800pln za miesiac to niech zatrudni jelenia.

    do Mariusza: jest jeszcze inna metoda, za kazdy komp w firmie chcesz
    100pln miesiecznie i jestes na dojazdach np 3-4 razy w miesiacu.

    sie ludzie nie bedziemy szanowac to potem bedziemy czytac o pokoleniu
    1200 brutto