PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla osoby niespełnosprawnej

  • 1. Data: 2004-03-15 12:06:58
    Temat: Praca dla osoby niespełnosprawnej
    Od: j...@g...pl (Kuba)

    Młody, 26-letni absolwent studium informatycznego (kierunek: ekonomika i
    organizacja przedsiębiorstw), o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności
    (dawna II grupa - wedle http://www.idn.org.pl/oisi/gus_spis.htm) poszukuje
    pracy (zgodnie z wydanym orzeczeniem 'na stanowisku
    na stanowisku przystosowanym do niespełnosprawności') na terenie Warszawy.
    Zastrzegam sobie prawo wysłania CV + list motywacyjnego wyłącznie wybranym
    pracodawcom.

    Z góry sedecznie dziękuję.
    Jakub

    PS. Pytania i wnioski proszę kierować pod adres: j...@w...pl
    Za wszelki odzew serdecznie dziękuję.

  • 2. Data: 2004-03-15 12:57:01
    Temat: Re: Praca dla osoby niespełnosprawnej
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) Kuba w wiadomości <006101c409bc$b36bbae0$052e4cd4@home.aster.pl>
    napisał(a):

    > ...o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności
    Współczuję...
    > ...poszukuje pracy
    ...ale NTG.

    > Zastrzegam sobie prawo wysłania CV + list motywacyjnego wyłącznie wybranym
    > pracodawcom.
    ROTFL, a my zastrzegamy sobie prawo do PLONKa jeśli to się powtórzy. Czyli
    jak wynika z poprzedniego zdania *PLONK* Warning
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    ps. napisz na pl.praca.szukana
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius

  • 3. Data: 2004-03-16 00:31:30
    Od: j...@g...pl (Kuba)

    w news:6801737.2fLsACCSgl@motto.pl
    motto <m...@w...pl> napisał(a):

    > Współczuję...
    > ...ale NTG.

    > ps. napisz na pl.praca.szukana

    Upsssss..
    Faktycznie, przepraszam za NTG. Zagapiłem się ;)
    Już się poprawiam

    Z serdecznymi pozdrowieniami 4 Whole Group
    Kuba

    ps. Dziękuję za miłe słowo :)))

  • 4. Data: 2004-03-16 07:52:15
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kuba napisał:
    > Zastrzegam sobie prawo wysłania CV + list motywacyjnego wyłącznie wybranym
    > pracodawcom.

    Mam pytanko: Czy Ty może obudziłeś się z 10-letniego snu zimowego?
    Pisząc coś takiego ośmieszasz się tylko.

    > Za wszelki odzew serdecznie dziękuję.

    Proszę

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2004-03-16 12:00:55
    Od: j...@g...pl (Kuba)

    Witiia <w...@p...onet.pl>
    w news:c36bnn$oik$3@news.onet.pl napisał(a):

    > Mam pytanko: Czy Ty może obudziłeś się z 10-letniego snu zimowego?
    > Pisząc coś takiego ośmieszasz się tylko.

    Nie, nie obudziłem się ze snu zimowego, ani z żadnego innego też.
    Napisałem tak celowo, a to dlatego, że (choć być może tak nie powinienem
    tego załatwić) co prawda nikt mnie do odpowiedzenia na każde ogłoszenie nie
    zmusi, a co za tym idzie do podjęcia pracy również, ale chciałem uniknąć
    sytuacji, że załóżmy ktoś się odezwie, a ja się na tę pracę z takich, czy
    innych powodów nie zdecyduję (w końcu mam prawo wyboru, nie) to potem, jak
    podejrzewam mógłbym się spodziewać komentarzy typu: "chciał pracy, a jak mu
    zaoferowano ofertę odrzucił". I tylko dlatego napisałem tak, a nie inaczej.
    A to, że wyszło to może niezbyt szczęśliwie to być może racja, nie przeczę.

    -= Kuba =-

  • 6. Data: 2004-03-16 13:14:57
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Kuba <j...@g...pl> napisał:
    > Nie, nie obudziłem się ze snu zimowego, ani z żadnego innego też.

    Czyli ciągle śpisz? ;) MSPANC

> [...]
    > podejrzewam mógłbym się spodziewać komentarzy typu: "chciał pracy, a jak mu

    Hmmmm... Akurat chyba jest oczywiste, że nie musisz przyjąć wszystkich
    ofert pracy. Ty jednak zaznaczyłeś, że na te, które Cię nie zainteresują,
    to nawet nie odpowiesz. Trochę to dziwnie brzmi, szczególnie, że to
    jednak Ty jesteś osobą szukającą pracy.
    Przy okazji pozwolę sobie na małą sugestię. Ponieważ jestem w podobnej
    do Ciebie sytuacji (zarówno ze względu na wiek, jak i na niepełnosprawność),
    to uważam, że na tak sformułowane ogłoszenie możesz otrzymać bardzo
    mało ofert. Dlaczego? No cóż, rodzajów niepełnosprawności jest mnóstwo.
    W swoim ogłoszeniu nie zaznaczasz, czego dotyczy Twoja niepełnosprawność.
    Wiadomo, że koszt dostosowania stanowiska dla osoby na wózku, osoby
    niedosłyszącej czy osoby niewidomej będzie różny. Nie na każdym stanowisku
    można też z daną niepełnosprawnością pracować.
    Po drugie, wygląda to tak, jakbyś ze swojej niepełnosprawności uczynił
    swój jedyny atut. Nie piszesz nic o swoim doświadczeniu, umiejętnościach...
    No dobrze, zaznaczyłeś, że CV i list motywacyjny wyślesz tylko wybranym
    pracodawcom, ale w ten sposób ograniczasz liczbę potencjalnych pracodawców
    do tych, którzy koniecznie potrzebują pracownika niepełnosprawnego. A przecież
    możesz również konkurować z osobami zdrowymi - tego jednak jakoś nie próbujesz.
    Pomyśl o tym :) I powodzenia w poszukiwaniu pracy.

    Pozdrawiam,
    Gerard