PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla osob bez wyksztalcenia

  • 21. Data: 2005-02-28 22:28:01
    Temat: Re: Praca dla osob bez wyksztalcenia
    Od: "bogdan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Lipnicki" <a...@m...int.pl> napisał w wiadomości
    news:cvmrm2$edn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie no - sorry, ale co ty robiłeś kiedy byłeś niepełnoletni ?

    Facet, szczerze wspołczuję Ci. Jesteś prostym, nieokrzesanym chamem - mam
    nadzieję, że już kiedyś ktoś Ci to powiedział. Ja mam wyższe wykształcenie i
    nie wydaje mi się bym był lepszy od kogoś, kto skończył tylko szkołę
    podstawową. Ja być może mam jakąś wiedzę w określonej i dosyć wąskiej
    dziedzinie wiedzy, ale być może ta osoba "niewykształcona" posiada ogromną
    wiedzę o życiu. Bo co my robimy? Żyjemy i ...nic więcej.
    Taaak, jesteś chamem !