PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dla muzyków

  • 1. Data: 2003-02-20 13:45:29
    Temat: Praca dla muzyków
    Od: "L Miroslaw" <l...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    Nazywam sie Jan Studencki i jestem menadzerem zespolu Black&White Trio.

    Bardzo pilnie poszukuje do zespolu dwoch osob:
    1) kogos kto gra na skrzypcach
    2) kogos grajacego na instrumencie detym drewnianym (wiolonczela, fagot,
    klarnet) lub na altowce (wiolonczeli)

    Wgre wchodzi 6 miesieczne tournee w USA.
    Wylot 18.04.2003 z Warszawy. Koszty przelotu pokrywa organizator.
    Zarobki : 300 $ tygodniowo + spanie i jedzenie

    W gre chodzi wspolpraca rowniez na dluzszy okres.

    Moj telefon 0774577016

    Sprawa jest pilna, jednakze jestesmy zainteresowani kontaktami osob, ktore
    moglyby wspolpracowac w innym terminie.

    JS

  • 2. Data: 2003-02-20 13:50:29
    Temat: Re: Praca dla muzyków
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Thu, 20 Feb 2003 14:45:29 +0100
    "L Miroslaw" <l...@o...pl> naskrobał(a):

    > Nazywam sie Jan Studencki i jestem menadzerem zespolu Black&White Trio.

    wyslij na pl.praca.oferowana

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq