PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dla kazdego- super okazja

  • 1. Data: 2006-03-25 14:54:23
    Temat: Praca dla kazdego- super okazja
    Od: "myst" <m...@o...pl>

    Witam,
    mam do zaoferowania prace dla kazdej osoby,
    praca ta nie polega na wysylaniu maili klikaniu w banery, ani na innych tego
    typu czynnosciach, dzieki tej pracy mozesz zarobic konkretne pieniadze, jedyne
    co jest wymagane to odrobina zaangazowania.
    Jesli potrzebujesz pieniedzy ta oferta jest wlasnie dla Ciebie!

    szczegoly na m...@o...pl

  • 2. Data: 2006-03-26 09:20:54
    Temat: Re: Praca dla kazdego- super okazja
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    myst napisał(a):

> [...]
    > typu czynnosciach, dzieki tej pracy mozesz zarobic konkretne pieniadze, jedyne
    > co jest wymagane to odrobina zaangazowania.

    Acha, skoro nie spamowanie, nie klikanie w bannery to pozostaje
    ordynarna piramidka finansowa - albo handel raportami czy innym smieciem
    albo po prostu wysylanie kasy pod wskazane adresy :)

    > Jesli potrzebujesz pieniedzy ta oferta jest wlasnie dla Ciebie!

    Nie ma oferty więc o jakich pieniądzach piszesz ściemniaczu? Napisz o co
    chodzi to będzie wiadomo :>

  • 3. Data: 2006-03-26 11:55:51
    Od: "Elżbieta Dejk" <e...@W...gazeta.pl>

    myst <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > co jest wymagane to odrobina zaangazowania.
    > Jesli potrzebujesz pieniedzy ta oferta jest wlasnie dla Ciebie!

    proszę o szcegóły