PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dla każdego

  • 1. Data: 2005-01-31 09:09:50
    Temat: Praca dla każdego
    Od: <b...@o...pl>

    Poszukujesz pracy?? Masz komputer wraz z dostępem do Internetu i posiadasz
    choć chwilę wolnego czasu?? Jeśli tak,mam dla Ciebie propozycje pracy.
    Napisz do mnie. Mój email: b...@o...pl

  • 2. Data: 2005-02-01 00:55:26
    Temat: Re: Praca dla każdego
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Jasne. I wstydziles sie napisac o co chodzi. To juz wiemy co to za "praca".
    Poza tym umiesz pisać a nie umiesz czytać. Zgłoś się do profesora miodka bo
    niezły z ciebie fenomen.

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 3. Data: 2005-02-02 06:19:23
    Temat: Odp: Praca dla każdego
    Od: <b...@o...pl>

    I pisać umiem i czytać.....za Tobie brak ogłady...przykre :-(
    pozdrawiam
    Użytkownik Juzek Kocimientka <b...@a...email> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ctmk9s$jjs$...@n...news.tpi.pl...