PracaGrupypl.praca.szukanaPraca biurowa w domu

  • 1. Data: 2003-12-17 23:22:39
    Temat: Praca biurowa w domu
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

    Witam!!!
    Proponuję wszystkim posiadaczom Internetu dobrą pracę, i to jakiś bajer w
    stylu - klikanie na reklamy itp. na której to pracy zarabiają wszyscy inni
    tylko nie ja. Jest to uczciwa a zarazem zabawna oferta z której zysk jest
    murowany!!!! Jeśli jesteś zainteresowany kontakt na e-mail a...@i...pl
    pozdrawiam
    roksana sujecka

  • 2. Data: 2003-12-17 23:31:40
    Temat: Re: Praca biurowa w domu
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

    witam ponownie
    niestety w czasie pisania opuściłam słowo NIE, zdanie powinno brzmieć "...i
    to nie jakiś bajer"
    sorki jeśli ktoś odbiera to jako SPAM
    jeszcze raz pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-12-18 02:48:07

> [...]
    > pozdrawiam
    > roksana sujecka
    >
    > Jestem zainteresowana propozycją proszę o kontakt.
    Pozdrawiam Mariola