-
1. Data: 2005-09-29 17:02:26
Temat: Re Praca Helpdesk!
Od: "Mariusz" <m...@o...pl>
Witam ponownie,
skoro dyskusja sie rozwinęła to pogłębię nieco temat.
Oczywiście jest zespół helpdesk który chyba rozwijał się przez co najmniej
rok.
jest kierownik, który sprawuje kontrolę nad tym aby obslugiwac wszystkie
telefony userow i zeby nikt nie czekal dlugo.
z tego co zauwazylem to niektorzy ludzie serio są trochę zakreceni bo
szczerze mówiąc są odpowiedzialni za konta userow i cały bałagan jaki
powstaje ze źle doinformowanych pracowników.
ogólnie nie jestem sam bo jest caly zespol ale i tak odpowiadam za swoje
czyny(naturalnie)
po roku ludzie moze i wyciagaja kolo 2k ale sa dosyc sfrustrowani i
zakreceni. :)
odpowiedzialność jest duża ponieważ jak userowi nie damy rady to wkurzy sie
na niego klient i straci dobra opinie o firmie , a klienci to jak wiadomo
KASA
jak na razie podoba mi sie tam i zobacze jak to bedzie bardziej w praktyce.
!!
humory dopisuja wszystkim ale w specyficzny sposob !!
pozdrawiam
-
2. Data: 2005-09-29 23:39:51
Temat: Re: Re Praca Helpdesk!
Od: Srokus <s...@N...pl>
Mariusz napisał(a):
> Witam ponownie,
> skoro dyskusja sie rozwinęła to pogłębię nieco temat.
> Oczywiście jest zespół helpdesk który chyba rozwijał się przez co najmniej
> rok.
> jest kierownik, który sprawuje kontrolę nad tym aby obslugiwac wszystkie
> telefony userow i zeby nikt nie czekal dlugo.
> z tego co zauwazylem to niektorzy ludzie serio są trochę zakreceni bo
> szczerze mówiąc są odpowiedzialni za konta userow i cały bałagan jaki
> powstaje ze źle doinformowanych pracowników.
> ogólnie nie jestem sam bo jest caly zespol ale i tak odpowiadam za swoje
> czyny(naturalnie)
> po roku ludzie moze i wyciagaja kolo 2k ale sa dosyc sfrustrowani i
> zakreceni. :)
> odpowiedzialność jest duża ponieważ jak userowi nie damy rady to wkurzy sie
> na niego klient i straci dobra opinie o firmie , a klienci to jak wiadomo
> KASA
Innymi słowy odpowiadasz pośrednio za wizerunek firmy (czyli mniej
więcej tak samo jak pracownik fizyczny przy taśmie, który zrobi fuszerkę
i zniechęci w ten sposób klienta do firmy).
Bez kitu, ale w moim mniemaniu zajebiście duża odpowiedzialność to:
troska o zdrowie a czasem nawet życie pracowników, zabezpieczanie
dostępu do poufnych danych (a nie obsługa sieci telefonicznej) itd, itp.
Podejrzewam że z tym cięgłym zapiepszaniem też sobie przykoloryzowałeś.
A wracając do pytania IMO 1500 zł jest OK. Pod warunkiem że Twoja praca
nie jest taka "nadmuchana" jak wypowiedzi.
--
Srokus gg: 2373877
-
3. Data: 2005-09-30 07:13:29
Temat: Re Praca Helpdesk!
Od: "mhl999 " <m...@g...pl>
Mariusz <m...@o...pl> napisał(a):
> Oczywiście jest zespół helpdesk [...]
chlopie to najzwyklejsza w swiecie robota
max.2000
> cały bałagan jaki powstaje ze źle doinformowanych pracowników
tu jednak sie zgodze z toba w calej okazalosci,
bez dobrego przeplywu informacji firma nie ma racji bytu
> odpowiedzialność jest duża ponieważ jak userowi nie damy rady to wkurzy sie
> na niego klient i straci dobra opinie o firmie , a klienci to jak wiadomo
> KASA
to mozna odniesc do kazdej branzy
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/