PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca

  • 1. Data: 2004-05-15 20:12:07
    Temat: Praca
    Od: k...@p...onet.pl (klakpracaszukam)

    Hello pl-praca-dyskusje,

    Czesc
    Czy mozecie mi podac firmy ktore sie znajduja w okolicy Wroclac,
    Jelenia Góra, Polkowice, Dolny Śląsk
    Dzieki

    --
    Best regards,
    klakpracaszukam mailto:k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-05-15 21:26:49
    Temat: Re: Praca
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Sat, 15 May 2004 22:12:07 +0200, klakpracaszukam wrote:

    > Czy mozecie mi podac firmy ktore sie znajduja w okolicy Wroclac,
    > Jelenia Góra, Polkowice, Dolny Śląsk

    Próbowałeś powertować np. Panoramę Firm w wersji ksiązkowej ? Bo
    wersji elektronicznej już nie proponuję, gdyż widzę że nie umiesz z
    niej korzystać, podobnie zresztą jak z np. Google czy AltaVista... :>

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2004-05-18 11:19:11
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    klakpracaszukam wrote:
    > Hello pl-praca-dyskusje,
    >
    > Czesc
    > Czy mozecie mi podac firmy ktore sie znajduja w okolicy Wroclac,
    > Jelenia Góra, Polkowice, Dolny Śląsk

    Moze ktos sie ulituje i wrzuci oferty klubow towarzyskich i salonow masazu?
    Ze co? Ze to nie "firmy"?
    Hmmm...
    To moze adresy Zakladow Oczyszczania Miasta?
    Albo Odszczurzanie, Deratyzacja?
    To juz sa firmy, tak?
    --
    Robert