PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poznanie swoich mocnych stron w biznesie

  • 1. Data: 2006-11-08 19:55:55
    Temat: Poznanie swoich mocnych stron w biznesie
    Od: "Wacek" <w...@o...pl>

    zarabiaj więcej i pozostań sobą
    Kto chciałby dowiedzieć się jakie cechy musi spełniać praca żeby
    można było się w niej naprawde realizować
    Rozmawiałem z autorami serwisu www.wlasnyrozwoj.pl Niebawem na tej
    witrynie ukażą się trzy testy których miałem przyjemność
    skorzystać. Pomogły mi odkryć co tak naprawde sprawia mi
    przyjemność
    Wacek

  • 2. Data: 2006-11-08 23:05:08
    Temat: Re: Poznanie swoich mocnych stron w biznesie
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 8 Nov 2006 11:55:55 -0800, Wacek <w...@o...pl>
    w <1...@f...googlegroups.c
    om> napisał:

> [...]
    > witrynie ukażą się trzy testy których miałem przyjemność
    > skorzystać. Pomogły mi odkryć co tak naprawde sprawia mi

    Po pierwsze - jeżeli do tej pory nie wiedziałeś, co ci sprawia
    przyjemność, to twoje życie musiało być bardzo smutne.

    Po drugie - z takim imieniem w związku z przyjemnościąnasuwa się tylko
    jedno, spamerze.

    Jakby strona działała to przynajmniej byłby jakiś sens spamować.

    ja czyli jakub
    Revoke.