PracaGrupypl.praca.szukana › Poznań lub okolice, grafik, pomocnik webmastera, inna dla tech-informatyka.

  • 1. Data: 2005-09-12 11:21:23
    Temat: Poznań lub okolice, grafik, pomocnik webmastera, inna dla tech-informatyka.
    Od: "Edyt@" <e...@N...pl>

    Witam :)

    sympatyczna kobieta technik- informatyk, specjalizacja grafika komputerowa i
    technologie internetowe szuka pracy w Poznaniu lub okolicach.

    Jestem zainteresowana pracą na cały lub pół etatu jako grafik komputerowy,
    pomocnik webmastera, obsługa sklepiku internetowego czy innym rodzajem pracy
    z wykorzystaniem komputera, Internetu.
    Posiałam bardzo dobrą umiejętność posługiwania się programem Photoshop
    (efekty, projektowanie, obróbka zdjęć - fotografia cyfrowa)!
    Potrafię sprawnie projektować w Corelu obsługuję także inne programy
    graficzne Gimp, Ilustrator.
    Jestem twórcza i mam zmysł estetyczny. Potrafię zaprojektować i złożyć
    grafikę do strony WWW, stworzyć stronę WWW w Dreamweaverze, Mozilli.

    Nie posiadam dużego doświadczenia zawodowego jako grafik czy webmaster
    dlatego też moje oczekiwania finansowe nie są wysokie, jestem przekonana
    jednak, że moje umiejętności, chęć nauki i rozwijania swoich zdolności
    doskonale przyczynią się do rozwoju Państwa firmy.

    Pozdrawiam :)
    edytawww małpka wp.pl

  • 2. Data: 2005-09-18 19:56:07
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 13:21:23 +0200, Edyt@ <e...@N...pl> napisał:

> [...]
    > jednak, że moje umiejętności, chęć nauki i rozwijania swoich zdolności
    > doskonale przyczynią się do rozwoju Państwa firmy.

    Witam serdecznie,

    jestem zainteresowany Pani propozycją. Bardzo proszę o przesłanie CV i LM
    oraz portfolio wybranych prac.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Firsowicz

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów
    http://www.maza.pl/sukces -Jak odnieść sukces w biznesie.
    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl