PracaGrupypl.praca.szukanaPoznań / Polska / Planeta; BogaWybrany, Prorok; nauczanie religii, konsulting

  • 1. Data: 2002-11-14 16:01:14
    Temat: Poznań / Polska / Planeta; BogaWybrany, Prorok; nauczanie religii, konsulting
    Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl>

    Witaj!

    Jestem człowiekiem wybranym przez Boga na tworcę Religii Mądrości i
    Nauczyciela Ludzkości (Prorokiem od Boga).

    Nauczam Religii Mądrości. Nauczam Ogólnej Teorii Madrości i Głupoty.
    Doradzam, konsultuję.

    Wszystkich, którzy czują potrzebę duchowej odmiany, rozwoju, potrzebę
    stawania się lepszym, mądrzejszym, zapraszam do współpracy, studiowania.

    Oczekuję od ludzi wsparcia.
    Wszystkich, którzy zechcą prorokowi pomóc finansowo, proszę o pomoc.

    Proszę o kontakt dla omówienia metod współpracy.

    email: U...@p...onet.pl

    Pozdrawiam!

    ---
    *Na impertynenckie albo głupie teksty zwykle nie odpowiadam.*
    Followup-to: alt.religion.albertanism <-wysylaj i czytaj
    --
    Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
    (%) http://albertanism.freezope.org/pl/ http://albertan.republika.pl/ (%)

  • 2. Data: 2002-11-14 16:16:32
    Od: "SIARA" <s...@i...pl>

    ŁADNA ŚCIEMA

    nie naciągaj ludzi

  • 3. Data: 2002-11-14 16:39:54
    Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl>

    A FollowUp to a message dated 14 lis 2002 from pl.praca.szukana message-id=
    news:ar0icd$ojk$1@topaz.icpnet.pl :

    > ŁADNA ŚCIEMA
    >
    > nie naciągaj ludzi

    Nie wiem o co masz na mysli...
    Jestem Albert Jacher, nowy prorok wybrany dla ludzi przez Boga.
    Oferuje ludziom nowa, o wiele madrzejsza religie, ktora pomoze im osiagnac
    szczescie w zyciu i po zyciu.

    Co masz wiec na mysli piszac o "naciaganiu"?

  • 4. Data: 2002-11-14 17:49:46
    Od: "Maciej" <m...@o...pl>

    hehe niezły gość nie ma co
    pozdrawiam wszystkich

  • 5. Data: 2002-11-14 22:27:38
    Od: "krzysiekkpol" <k...@k...chip.pl>

> [...]
    | Nauczyciela Ludzkości (Prorokiem od Boga).
    |
    | Nauczam Religii Mądrości. Nauczam Ogólnej Teorii Madrości i Głupoty.

    Co do głupoty to się zgadzam. Co do reszty nie.
    I chyba czekasz na głupich.
    Znając ludzi to frajerów znajdziesz.
    Tylko nie sprzedawaj Kolumny Zygmunta bo to kuż było.

  • 6. Data: 2002-11-14 22:31:37
    Od: "krzysiekkpol" <k...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Albert Jacher ChosenByGod"
    <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | Witaj!
    |
    | Jestem człowiekiem wybranym przez Boga na tworcę Religii Mądrości i

    Następny Kacmajer i jego Niebo

  • 7. Data: 2002-11-14 23:50:25
    Od: "Bongo" <m...@p...gazeta.pl>

    > Nie wiem o co masz na mysli...
    > Jestem Albert Jacher, nowy prorok wybrany dla ludzi przez Boga.
    > Oferuje ludziom nowa, o wiele madrzejsza religie, ktora pomoze im osiagnac
    > szczescie w zyciu i po zyciu.

    A ja zostalem wyslany na ziemie z zespolem The Doors
    by siac zamet i chaos :)