PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaPotrzebny zdalny administrator BGP

  • 1. Data: 2009-08-03 11:53:13
    Temat: Potrzebny zdalny administrator BGP
    Od: "Pawel" <p...@p...com.pl>

    ja w temacie, zainteresowani pisac meganus (at) o2.pl

  • 2. Data: 2009-08-11 11:45:07
    Temat: Re: Potrzebny zdalny administrator BGP
    Od: "Rafal\(sxat\)" <gonzak@(op).pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > ja w temacie, zainteresowani pisac meganus (at) o2.pl

    na jakims konkretnym sprzecie np cisco czy tak ogolnie wiedza teoretyczna
    wystarczy?

    Rf

  • 3. Data: 2009-08-11 14:03:28
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Rafal(sxat) pisze:
    > Użytkownik "Pawel" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > na jakims konkretnym sprzecie np cisco czy tak ogolnie wiedza teoretyczna
    > wystarczy?
    >
    > Rf

    Wysłałem na wskazany adres podobne zapytanie. Konkretnie na jakim
    sprzęcie i jaka skala tego BGP. Zero odpowiedzi do dnia dzisiejszego,
    zakładam więc, że albo nie trafiłem z pytaniem w gusta ogłaszającego,
    albo zapotrzebowania uległy zmianie. ;)

    --
    Sławek