PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje programisty PHP, SQL do dokończenia sklepu internetowego

  • 11. Data: 2007-07-28 18:31:01
    Temat: Re: Poszukuje programisty PHP, SQL do dokończenia sklepu internetowego
    Od: chojny <c...@i...pl>

    WAM napisał(a):

    > Poklikaj troche dluzej a dostaniesz tego typu kwiatki:
    > http://muzyka.biuro.dla_dziecka.dom_ogrod.telefony_a
    kcesoria.bron_militaria.bizuteria_zegarki.cenus.nazw
    a.pl/

    > WAM

    Dlatego zwrocilem na to uwage:)

    chojny

  • 12. Data: 2007-07-29 07:41:26
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Herakles napisał(a):

    > HAAAAAAAAA HAAAAAA Hie hie, oplułem se monitor kurde z wrażenia!

    nie jest taki zly, ale to jest lekka przesada :)

    http://biuro.pozostale.sport_rekreacja.komputery.agd
    _rtv.foto.bizuteria_zegarki.cenus.nazwa.pl/

    PS. Jakbys sie ktos nie zorientowal to dodaje subdomeny do linku w
    nieskonczonosc.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 13. Data: 2007-07-29 07:42:42
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Immona napisał(a):

    > Sluzacy pozycjonowaniu. Google i niektore inne przegladarki przypisuja
    > wieksza wartosc wynikom, w ktorych wyszukiwane slowo znajduje sie w
    > nazwie domeny/poddomeny.

    tego nie mozna byc pewnym mozna tylko przypuszczac :)