PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuje pracy w Gorzowie lub okolicach...

  • 1. Data: 2006-06-25 11:48:49
    Temat: Poszukuje pracy w Gorzowie lub okolicach...
    Od: p...@l...net

    Mam na imie Dawid, mam prawie 18 lat.
    Poszukuje pracy na wakacje
    Kierunek mojego ksztalcenia: Gastronomia (3 klasa technikum)

    Moge zajmowac sie tez rzeczami z poza gastronomii, interesuje mnie
    przedewszystkim wszeraki zarobek i nowe doswiadczenie. Lubie
    wspólpracowac z ludzmi. Jestem pracowity, uczciwy i odpowiedzialny.
    Mozna mi zaufac.

    Dla zainteresowanych podaje moj e-mail: c...@p...fm
    i nr telefonu: 691069637

    _____________________________________

    Wyslano z serwisu: http://www.karieranet.pl.

  • 2. Data: 2006-06-27 07:16:21
    Temat: Re: Poszukuje pracy w Gorzowie lub okolicach...
    Od: "RObson" <s...@w...com>

    Witam!

    Poszukujemy osób, które zajma sie dostarczaniem klientów na strony WWW.
    Odwiedzajac firmy mozna zarobic ok 2500zl / mc. Mozna tez po prostu popytac
    znajomych, krewnych itp. Za kazde nadeslane zlecenie placimy 30% jego
    wartosci. Dla przykladu nadeslanie tylko jednego zlecenia na strone za
    1200zl to 360zl wyplacane od razu do reki. Firma miesci sie pod Warszawa,
    jednak nie ma problemu aby wyslac pieniadze do Gorzowa (poczta lub bank
    internetowy).

    W razie zainteresowania prosze pisac, udzielimy dodatkowych wskazówek.

    10 Minut Marketing
    (0 22) 357-12-57
    www.10minut.pl

    Uzytkownik <p...@l...net> napisal w wiadomosci