PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuję pracy jako informatyk we Wrocławiu!!

  • 1. Data: 2006-02-06 08:40:03
    Temat: Poszukuję pracy jako informatyk we Wrocławiu!!
    Od: "Marcin " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Inżynier informatyk posiadający kilkuletnie doświadczenie w zawodzie
    poszukuje pracy jako informatyk na terenie Wrocławia. Oprócz zaawansowanego
    porogramowania jestem otwarty na każdą pracę w zawodzie informatyka. Jeśli
    ktoś będzie zainteresowany prześlę CV.
    Kontakt: m...@i...pl
    Tel: 502650148
    Chętnie również służę pomocą i poradą dla pojedyńczych klientów (mam tu na
    myśli pogotowie komputerowe).

  • 2. Data: 2006-02-06 09:58:49
    Temat: Re: Poszukuję pracy jako informatyk we Wrocławiu!!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin napisał(a):

> [...]
    > porogramowania jestem otwarty na każdą pracę w zawodzie informatyka. Jeśli

    Jak rany... Informatyk szukajacy pracy we Wroclawiu to prawie jak
    popsuta Toyota... ;P A w gazetach trabia, ze we Wrocku brakuje ok
    2 tysiecy wykwalifikowanych informatycznie pracownikow... ;P

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)