PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje pracownikow

  • 11. Data: 2004-09-02 10:06:11
    Temat: Re: Poszukuje pracownikow
    Od: "klient" <z...@a...pl>

    zyjemy w panstwie socjalnym
    podziekuj Panu Prezydentowi za zawetowanie ustawy o reformie podatkow
    Balcerowicza

> [...]
    jak
    > mają nie protestować skoro mimo, że pracy szukają i nie mogą jej dostać a
    > często przez kilkadziesiąt lat oddawali państwu przynajmniej 33% pensji
    > dostają jedynie kopa w du*. Zwróć uwagę, że wśród bezrobotnych jedynie
    > niewielki procent dostaje zasiłek przy czym, dość często jest to zasiłek
    > niepełny jaki np. ja dostawałem przez 2 miesiace (370 zł) i co miałem za
    > zrobić? Rachunki opłacić? Żyć z tego? I co? Może to, że wcześniej przez 5
    > lat oddawałem ponad 33% pensji się nie liczy? Nic z tego mam nie mieć?
    Może
    > to twoje pieniądze wtedy przeper*?

    obydwaj macie racje, jest masa tzw bezrobotnych, ktorzy do pracy nie pojda
    nigdy z wlasnej woli

    takze do Ciebie

    zyjemy w panstwie socjalnym
    podziekuj Panu Prezydentowi za zawetowanie ustawy o reformie podatkow
    Balcerowicza

    pozdrawiam

    Krzysztof

  • 12. Data: 2004-09-02 10:32:19
    Od: "Markopik" <m...@t...de>

    Przepraszam jesli kogos urazilem, wzi??em pare przyk?adów z ?ycia ,
    oczywi?cie ?e nie mona wszystkich jed? miar? mierzyae, co do p?acenia sam
    chcia?bym p?aciae wi?cej, niestety dostaje takie a nie inne zlecenia, biar?c
    pod uwage ?e firmy w okolicy szukaj? pracowników za 4 z? netto, sam si?
    pytam kto b?dzie za tyle pracowa? ?, co do kobiet to niestety na dzie?
    dzisiejszy nie mam ?adnego zlecenia, tak?e w tym miejscu musze równie?
    przeprosiae wszystkie kobiety które urazi?em moj? wypowiedzi?, jak
    najbardziej przyjmuje wszystkie s?owa krytyki, tylko to pozwoli wyci?gn?c
    jakie? wnioski,
    pozdr.
    Marcin

  • 13. Data: 2004-09-02 11:06:49
    Od: r...@p...onet.pl

    > przepraszam bardzo wiele slysze teraz o strajkach bezrobotnych - to mnie
    > jeszcze bardziej denerwuje, kazdy z nas kto badz pracuje badz prowadzi
    > wlasne interesy placi na bezrobotnych, - pytam dlaczego???

    Pierdol się frajerze! Przez 2,5 roku bezrobocia nie wyciagnąłem ręki po Twoje
    jak piszesz pieniądze (jak i moje gdy pracowałem) choć mogłem bo przyszługiwał
    mi zasiłek.

    Możesz je sobie w dupę wsadzić, podobnie jak ja mogę wsiadzić sobie moje 6 lat
    praktyki w branży IT i obecnie ~300 wysłanych ofert. Sorry, ale za 1000 PLN do
    ręki to ja nie pójdę pracować jako informatyk bo dostaję więcej z roznoszenia
    ulotek i nie jest to specjalnie umysłowo wymagająca robota (bo pracą tego nazwać
    nie można).

    root

  • 14. Data: 2004-09-02 11:26:25
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    r...@p...onet.pl writes:

    > praktyki w branży IT i obecnie ~300 wysłanych ofert.

    A gdzie Ty mieszkasz?
    300 ofert to dużooooo, gdzie jest taki popyt na informatyków?

    --
    I live in the land of imagination

  • 15. Data: 2004-09-02 11:27:09
    Od: "Aganieshka" <n...@s...op.pl>

    W niusie ch6srh$por$00$...@n...t-online.com,
    Markopik raczyl(a) sie wypowiedziec nastepujaco:

    > Przepraszam jesli kogos urazilem, wziąłem pare przykładów z życia ,
    > oczywiście że nie mona wszystkich jedą miarą mierzyć, co do płacenia
    > sam chciałbym płacić więcej, niestety dostaje takie a nie inne
    /cut/

    no to moze popytac sie wlasnie w szkolach ksztalcacych slusarzy? moze oni
    maja jakies namiary na swoich "absolwentow"?

    pzdr, aga

    --
    Teksańczyk okazał się człowiekiem dobrodusznym, koleżeńskim
    i miłym. Po trzech dniach wszyscy mieli go po dziurki w nosie.

  • 16. Data: 2004-09-02 12:20:05
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <ch6jof$9qi$1@atlantis.news.tpi.pl>, Kamil Jarzynowski wrote:
    > Na moje oko, 6.70, czyli okolica 1100 netto miesiecznie za pelny etat,
    > to wcale akceptowalna pensja dla czlowieka bez szczegolnych kwalifikacji.
    > Oczywiscie mistrz slusarski czy ktos w tym stylu, z wieloletnim
    > doswiadczeniem a nie bezposrednio po zawodowce powinien zarabiac tak ze
    > dwakroc czy trzykroc wiecej i zapewne zarabiaja.

    Bez szczególnych kwalifikacji?! Może tak można powiedzieć o świeżo
    upieczonym absolwencie zawodówki, ale zakładając, że zależy Ci na tym,
    żeby robota była wykonana dobrze, to potrzebujesz niekoniecznie mistrza
    ale co najmniej fachowca - który _ma_ szczególne kwalifikacje.

    I w sumie to chyba dobrze, że przynajmniej ślusarze mogą sobie jeszcze
    pozwolić na cenienie się, bo wszystko inne już dawno na psy zeszło :-(

    Daniel
    (który też kiedyś szlifował młotki i toczył/frezował różne dziwne rzeczy :)

    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 17. Data: 2004-09-02 12:29:01
    Od: "Markopik" <m...@t...de>

    Dzi?kuj? za pomys? , banalnie proste a jednak umkn??o to mojej uwadze, bede
    kontaktowa? sie z pobliskimi szko?ami.
    pozdr
    Marcin
    U?ytkownik "Aganieshka" <n...@s...op.pl> napisa? w wiadomo?ci

  • 18. Data: 2004-09-02 12:34:41
    Od: "Markopik" <m...@t...de>

    Bardzo mi przykro ze jeste? taki nieporadny, ale z twoj? kultór? osobist?
    nie dziwi mnie ?e nie potrafisz znale 1/4 ae pracy na stanowisku jakie Ci?
    interesuje, tak?e dalej zajmuj si? roznoszeniem ulotek, a na my?li mia?em
    tych do których mam prac? ale im naprawde nie chce si? pracowaae
    Marcin

    U?ytkownik <r...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Pierdol si? frajerze! Przez 2,5 roku bezrobocia nie wyciagn??em r?ki po
    Twoje
    > jak piszesz pieni?dze (jak i moje gdy pracowa?em) choae mog?em bo
    przysz?ugiwa?
    > mi zasi?ek.
    >
    > Mo?esz je sobie w dup? wsadziae, podobnie jak ja mog? wsiadziae sobie moje 6
    lat
    > praktyki w bran?y IT i obecnie ~300 wys?anych ofert. Sorry, ale za 1000
    PLN do

  • 19. Data: 2004-09-02 12:42:38
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "Markopik" <m...@t...de> wrote in message
    > (...) a na myśli miałem
    > tych do których mam pracę ale im naprawde nie chce się pracować
    Na początek proponuję się zająć tą lekturą obydwu Panom tą lekturą:
    http://urethan.chem.pg.gda.pl/docs/S_S_vivre.txt (zanim mi odpowiesz Panie
    Markopiku)
    A teraz wracając do tematu, dla kogo masz pracę, a komu się nie chce
    pracować?

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 20. Data: 2004-09-02 12:54:14
    Od: sztetke <b...@w...pl>

    ja zna chyba z 10 bezrobotnych slusarzy,sam jestem slusarzem nigdy nie
    pracujacym w zawodzie.szukaj w lancucie lub w innym miescie gdzie
    ksztalcono takowych.tu chyba jest tych slusarzy ze 2 tysiace .tylko bierz
    poprawke na lenistwo ludzkie ,no ale kilku desperados znajdziesz.wiec
    zadzwon do posredniaka i daj ogloszenie.