PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pokoju lub mieszkania....

  • 1. Data: 2005-06-30 20:55:52
    Temat: Poszukuje pokoju lub mieszkania....
    Od: blazej <b...@b...org>

    do sharing w warszawie

    kontakt: m...@b...org

  • 2. Data: 2005-07-01 06:44:16
    Temat: Re: Poszukuje pokoju lub mieszkania....
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-30 22:55, Użytkownik blazej napisał:

    > do sharing w warszawie

    Polska język trudna

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2005-07-01 07:19:00
    Od: "nsp" <a...@o...pl>

    > Polska język trudna

    No po prostu ten pan poszukuje mieszkania do szeringu (ja szeringuje, ty
    szeringujesz on szeringuje ...) - proste
    I na pewno pracuje jako Ki Akałt Menadżer ..
    :)

    Pozdrawiam
    A.N.

  • 4. Data: 2005-07-04 10:09:16
    Od: blazej <b...@b...org>

    Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia - po co bierzesz udzial w
    dyskusji?

    --
    bla

  • 5. Data: 2005-07-04 10:10:24
    Od: blazej <b...@b...org>

    nsp wrote:

    > No po prostu ten pan poszukuje mieszkania do szeringu (ja szeringuje, ty
    > szeringujesz on szeringuje ...) - proste

    ladny popis odmiany - widze kolega po polonistyce - ntg

    > I na pewno pracuje jako Ki Akałt Menadżer ..
    > :)

    i kolejny blad...

  • 6. Data: 2005-07-04 10:20:47
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    blazej napisał(a):
    > Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia - po co bierzesz udzial w
    > dyskusji?

    No właśnie?[1]

    Zbyszek

    [1] Hint, nie jesteś wszechmogący i omnipotentny - podobnie z resztą jak
    każdy na tej grupie, stąd nie twoją rzeczą orzekania wszem i wobec, czy
    ktoś ma czy nie ma czegoś ciekawego do powiedzenia i kto powinien, a kto
    nie, brać udział w dyskusji.
    A na razie chcemy sobie poużywać na "poliglotach". ICMPTZ?