PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail

  • 11. Data: 2009-11-26 17:48:50
    Temat: Re: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
    Od: NobodysBody <n...@n...net>

    > 2. wp?acenie gotówki, która sie zwróci jak znajdziesz innych naiwnych któzy
    > ci wp?ac?

    Aaa czyli oprócz spamu jeszcze piramida finansowa ?
    Ludzka pomysłowość nie przestaje mnie zadziwiać...

  • 12. Data: 2009-11-26 18:03:21
    Od: "krzysiek" <p...@t...pl>

    Użytkownik "NobodysBody" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Aaa czyli oprócz spamu jeszcze piramida finansowa ?
    > Ludzka pomysłowość nie przestaje mnie zadziwiać...

    ta tak, wyczulem to z tego zagmatwanego tekstu ktory mi przyslal.
    napiszcie do niego, niech wam przedstawi oferte,
    tego czytac nie idzie!!! lanie wody.

  • 13. Data: 2009-11-27 12:02:35
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    Uwaga na tego wrednego gościa.

    Mojego emaila gnój rejestruje w różnych serwisach bo
    chce aby mnie zawaliło spamem.

    Tylko ten prosty baran nie wie, że ja z tego emaila NIE ODBIERAM
    poczty.

    HAHAHAHA co za durna pała z tego gnoja....