PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwani uczciwi pracownicy (praca w domu)

  • 1. Data: 2003-12-25 17:07:07
    Temat: Poszukiwani uczciwi pracownicy (praca w domu)
    Od: "chrome" <c...@o...pl>

    Zarabiaj 2000-15000 tysięcy!!!
    Jeżeli chcesz mieć wygodną, nie stresującą prace w domu to musisz koniecznie
    napisać, twoim obowiązkiem będzie prowadzenie marketingu internetowego
    (obsługa klientów). Po więcej informacji napisz na c...@o...pl.

  • 2. Data: 2003-12-26 03:41:46
    Temat: Re: Poszukiwani uczciwi pracownicy (praca w domu)
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@o...pl news:bsf5jt$5j4$1@news.onet.pl

    > Zarabiaj 2000-15000 tysięcy!!!
    > Jeżeli chcesz mieć wygodną, nie stresującą prace w domu to musisz
    > koniecznie napisać, twoim obowiązkiem będzie prowadzenie marketingu

    Oh my god, musze powiedziec mojegu prezesowi i dyrektorowi, oni zarabija
    marne 10.000 i musza jeszcze do pracy przychodzic...

    A i poinformuje wszystkich bezdomnych z dworca glownego, noclegownie dla
    bezdomnych, oraz przedewszytkim te rzesze bezrobotnych gornikow, rolnikow
    ze moga teraz zarabiac wiecej niz prezes sporej firmy.

    Koniec z bezrobociem! Chrome na prezydenta!!!

    > internetowego (obsługa klientów).

    A to chyba ze tak... w takim razie ntg - pl.soc.seks.towarzyskie ;)

    > Po więcej informacji napisz na c...@o...pl.

    A tak na serio, to masz racje Chrome. Ale nie 2.000 - 15.000 tylko 5.000
    i nie zarabiac ale placic kary i nie za marketing tylko za SPAM.

    FUT na wlasciwa grupe.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-12-26 17:27:08
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > napisać, twoim obowiązkiem będzie prowadzenie marketingu internetowego
    To typowy łańcuszek
    Wyłudzanie pieniędzy bazujące na naiwności.
    Żądają zapłaty za broszurę a potem trzeba znaleźć więcej naiwnych którzy będą
    to czytać i płacić.
    Prosze poczytać o łańcuszkach.
    Pozdrawiam Passja

  • 4. Data: 2003-12-26 18:13:30
    Od: g...@p...onet.pl

    > c...@o...pl news:bsf5jt$5j4$1@news.onet.pl

    > Oh my god, musze powiedziec mojegu prezesowi i dyrektorowi, oni zarabija
    > marne 10.000 i musza jeszcze do pracy przychodzic...

    Zwracam Ci uwage, ze on proponuje do 15000 tysiecy = do 15000000. Nie wyskakuj
    mi tu wiec z jakimis drobnymi 10000 ;P

    pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2003-12-27 09:16:22
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    chrome <c...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > napisać, twoim obowiązkiem będzie prowadzenie marketingu internetowego

    Poszukiwany uczciwy pracodawca - praca raczej poza domem. Nie bardzo lubię
    spać w pracy. Zarękawki na poduszkę się kiepsko nadają, a poduszka do stempli
    w roli poduszki się nie sprawdza bo brudzi.

    Marek