PracaGrupypl.praca.dyskusjePorozmawiajmy o znajomościach - konkrety

  • 11. Data: 2003-05-12 18:09:01
    Temat: Re: Porozmawiajmy o znajomościach - konkrety
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :b9ofo9$p90$...@n...telbank.pl,
    motto <m...@o...pl> wyrazil co nastepuje:
    > Użytkownik "Janek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja zgadnę... chodzi pewnie o ten fragment "...(kolesie z UW dużo
    > mogą)...". :) Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Upss ale to nie
    > ta grupa :) Pozdrawiam

    zle sie domyslasz, nie naleze i nie nalezalem nigdy do zadnej partii
    politycznej i z zalozenia mnie one malo obchodza, robie swoje najlepiej jak
    umiem zlewajac politykow i rzadzacych co i tobie radze zamiast sie
    goraczkowac, moze wtedy bedziesz mial mniej powodow do narzekania na rzad,
    uklady itp, ja nie mam znajomosci i ukladow a jednak sobie jakos radze,
    dziwne prawda. mozna tak ale lepiej narzekac.

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 12. Data: 2003-05-12 18:11:00
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Widocznie koleś, który skrytykował motto czyli Tomasz Onyszko tez siedzi
    na
    > jakims stolku i przepierdala nie swoje pieniadze. A jak widzi, że ktoś o
    tym
    > pisze to sra w gacie. Polacy są podli, nie wiadomo dlaczego jeden drugiego
    > okrada.
    > Dlaczego tak jest...
    Oj tak daleko idących wniosków bym nie wyciągał, choć z drugiej strony, kto
    wie może i masz rację?? tego jednak się nie dowiemy. Co do pytania to nie
    potrafię odpowiedzieć.

  • 13. Data: 2003-05-12 18:12:27
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    > Za przeproszniem nie siedze na zadnym stolku i nie przeperdalam zadnych
    nie
    > swoich pieniedzy , chcesz wiedziec co robie zajrzyj na strone ze stopki a
    > nie opluwaj mnie.
    > latwo opluwac kogos spod anonimu, ja sie chociaz nie wstydze swojego
    > nazwiska przy swoich wypowiedziach.

    > Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    > http://www.w2k.pl/

    Jesli tak nie jest to bardzo przepraszam, ale ton Twojej krytyki mogl mnie
    sklonic do takich przemyslen bo to tak jak bys stal po stronie tego bylego
    prezesa.
    Nie wstydze sie podawac mojego imienia i nazwiska, jednak internet oraz
    listy dyskusyjne sa po to by wyrazac opinie nie koniecznie podajac swoje
    dane personalne. Osobiscie nie mam zaufania do mojej ojczyzny, dlatego wole
    pozostac jako spiderman. Tomku jeszcze raz przepraszam.

  • 14. Data: 2003-05-12 18:13:28
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> napisał w wiadomości
    > zle sie domyslasz, nie naleze i nie nalezalem nigdy do zadnej partii
    > politycznej i z zalozenia mnie one malo obchodza,
    to tak jak mnie...

    > robie swoje najlepiej jak umiem zlewajac politykow i rzadzacych
    > co i tobie radze zamiast sie goraczkowac, moze wtedy bedziesz
    > mial mniej powodow do narzekania na rzad,
    A co ja na rząd narzekam??

    > uklady itp, ja nie mam znajomosci i ukladow a jednak sobie jakos radze,
    > dziwne prawda. mozna tak ale lepiej narzekac.
    No popatrz ja też sobie jakoś radzę, co nie zmienia faktu, że nie jest
    dobrze w tym kraju oj nie jest.

  • 15. Data: 2003-05-12 18:24:26
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    > Za przeproszniem nie siedze na zadnym stolku i nie przeperdalam zadnych
    nie
    > swoich pieniedzy , chcesz wiedziec co robie zajrzyj na strone ze stopki a
    > nie opluwaj mnie.
    Ja zajrzałem na samym początku, ale i tak nie rozumiem co ci właściwie w
    mojej wypowiedzi nie pasowało?? Ten były prezes to Twoja rodzina jakaś?? A
    może z jego synalkiem geniuszem informatyki się znasz?? Możesz mi wyjaśnić
    tą kwestię?

    motto
    icq: 238159966

  • 16. Data: 2003-05-12 18:28:16
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :b9ooss$q4f$...@n...telbank.pl,
> [...]
    > właściwie w mojej wypowiedzi nie pasowało?? Ten były prezes to Twoja
    > rodzina jakaś?? A może z jego synalkiem geniuszem informatyki się
    Nie znam nikogo z wloclawka a tym bardziej nie mam tam rodziny, nie znam
    tych panow i nic mnie nie laczy z tymi dostawami itp.

    powiedzialem tylko co mysle. Nie jestem osobiscie zaangazowany w te rzeczy o
    ktorych pisales

    Nie pasowalo mi tylko to ze wywlekasz sprawy firmowe na swiatlo dzienne - po
    prostu IMO nie powinno sie tego robic. Umowa o prace zobowiazuje do roznych
    rzeczy obie strony, jak myslisz, na ile mozna zaufac pracownikowi ktory o
    sprawach firmy (nie swoich problemach w firmie tylko sprawach firmy) pisze
    na sieci ??? Na ile bys mu zaufal gdyby to byla twoja firma i to ty bys byl
    pracodawca tego pracownika ??? Jak bys sie zachowal ????
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 17. Data: 2003-05-12 18:29:07
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :b9ooss$q4f$...@n...telbank.pl,
> [...]
    patrzac po innych twoich wypowiedziach i tej uwadze to chyba jednak nie do
    konca

    > A co ja na rząd narzekam??
    jakby tak przejrzec archiwum googla ... to nie da sie powiedziec ze nie

    OK, tutaj sie zgadzamy przynajmniej
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 18. Data: 2003-05-12 18:29:43
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :b9oo6g$gb8$...@n...onet.pl,
    Spiderman <s...@p...onet.pl> wyrazil co nastepuje:

    > Jesli tak nie jest to bardzo przepraszam, ale ton Twojej krytyki mogl
    > mnie sklonic do takich przemyslen bo to tak jak bys stal po stronie
    > tego bylego prezesa.
    nie stoje po stronie tego prezesa bo nic mnie tak nie wpienia jak
    rozdrapywanie przez takich ludzi pieniedzy z podatkow w naszym kraju, o
    ukladizkach przy przetargach i dostawach do firm panstwowych nic nie powiem
    juz nawet bo stykam sie z przykladami takowych dosyc czesto

    jedyne o co chodzilo mi w wypowiedzi to uczciwosc wobec pracodwacy jaki by
    on nie byl - jezeli nie odpowiada ci pracodawca i jego sposob dzialania,
    zwolniej sie - jezeli uwazasz ze popelnia przestepstwo i masz na to dowody -
    zglos to komu trzeba

    Przyklad wyolbrzymiony ale w zasadzie o to samo w nim chodzi, idziesz do
    pracy do banku (niech bedzie ze prywatny bank), widzisz co sie dzieje od
    srodka, jak inwestowane sa pieniadze itp - nie podoba ci sie to, piszesz o
    tym na newsach - jak myslisz, co w takim przypadku zrobi pracodawca /
    wlasciciel banku ????? IMO pchwali cie za czujnosci jak mu o tym doniesiesz
    i wywali cie na zbity pysk - za to ze niedochowales pufnosci.

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 19. Data: 2003-05-13 17:38:03
    Od: "Anna" <a...@b...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl
    > OK, tutaj sie zgadzamy przynajmniej

    Ufffff a myslałam, ze sobie po głowach jeszcze dacie. Ja tam uważam, że o
    takich sprawach trzeba mówić ( problem motto) tylko wtedy coś do ludzi
    dociera i przestaja się bac reagować. Czasem się zdarza, ze całkowicie
    niewinne osoby sa oskarzane o naduzycia przez fajfusów, którzy zachachmęcili
    kasę. Mojemu szefowi udało się uniknąć nieprzyjemności ( których przyczyną
    była pomylona pani prezes) tylko dlatego, że był bardzo przewidujący i się
    odpowiednio zabezpieczył od strony przepisów. Baba pewnie się wymigała, ale
    szacunku do niej nie mam , nie miałam i miec nie będę. Wcale sie nie dziwie
    motto, że tak określił swojego pracodawcę i zabezpieczył swoje tyły. Sztuka
    nie jest się zwolnić, tylko umieć funkcjonowac w systemie :o)

    pozdrawiam

    Ania

  • 20. Data: 2003-05-13 21:12:02
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@b...net.pl> napisał w wiadomości
    > Wcale sie nie dziwie motto, że tak określił swojego pracodawcę
    > i zabezpieczył swoje tyły. Sztuka nie jest się zwolnić, tylko umieć
    > funkcjonowac w systemie :o)
    Ej nie rozpędzajcie się, teraz we firmie jest już normalnie a przynajmniej
    po pozbyciu się prezesa i jego rodzinki wszystko zaczyna wracać do
    normalności. Pracuję tu dlatego jeszcze że wierzę w tą firmę i jej
    pracowników którzy potrafili się zjednoczyć i wsiąść sprawy w swoje ręce.
    Chcą pracować, ja też i mam nadzieję że nam się uda. To nie jest żadne
    zabezpieczania, zabezpieczeniem będzie raport złożony przeze mnie mniej
    więcej za tydzień na ręce prezesa o stanie infrastruktury informatycznej w
    firmie wraz z zaleceniami które będą miały na celu unormowanie sytuacji.

    motto
    icq: 238159966