PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poradźcie co robić??!!

  • 11. Data: 2004-04-20 10:34:03
    Temat: Re: Poradźcie co robić??!!
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Haha, na jakim Ty ?wiecie żyjesz ??? przecież ja mówie o skrajnych
    > przypadkach kiedy wypłata Ci nawet nie wystarcz kiedy żyjesz z mamusi? pod
    > jednym dachem.

    To ja jeszcze zacytuje pierwszy post w watku:
    Mam 32 lata, wykształcenie wyższe (politechnika), studia podyplomowe
    (informatyka), kurs języka angielskiego, obecnie uczę się niemieckiego.
    Moje do?wiadczenie zawodowe to 7 lat. I co i nic...Jeżdżę na rozmowy,
    gadam o bzdurach, przechodzę jakie? testy na inteligencję, testy z
    działania w grupie, testy z angielskiego, niemieckiego, rozmawiam po
    niemiecku, po angielsku

    ;-)

  • 12. Data: 2004-04-20 13:24:36
    Od: "Waldek" <m...@p...pl>

    Weż sprawy w swoje ręce, masz wystarczające kwalifikacje do działania w
    marketingu sieciowym, kwestia produktu. tu trzeba rozważnie. Liczy się żeby
    zasady były uczciwe i poparte prawem. Zanim cokolwiek postanowisz zapoznaj się
    z pomysłem.

  • 13. Data: 2004-04-20 15:10:36
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    O tak weż sprawy w swoje ręce tylko uważaj bo jak wpadniesz na pomysł
    agent ubezpieczeniowy czy praca w biurze nieruchomości to jak w banku
    dopłacisz i zmarnujesz czas.
    Zacznij sam działac . Zobacz czego brakuje w Twojej miejscowości . Na
    początek pomału , może dobierz sobie 1 osobę jak wyjdzie zalóż
    działalność . Malymi kroczkami do celu . Dzisiaj rynek jest taki ,że
    tak napraswdę pracodawca szuka bardzo taniego pracownika, którego jest
    w stanie w każdej chwili zmienić . Do czasu, kiedyś znów wróca
    czasy,że ludzie zrozumieją nie ma nic taniego .
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2004-04-21 19:33:05
    Od: "Qwerty38" <r...@s...com.pl>

    Uważaj,żeby nie wplątać się w marketing sieciowy

    Pozdro
    Roman