PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomysł na zarabianie

  • 21. Data: 2003-02-13 15:04:26
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: "Smok" <d...@g...pl>

    Stało się tak, jak podejrzewałem. Kolejna klapa w
    dostrzeżeniu okazji przez pracowników. Problem, który ma
    każdy człowiek polega na tym, że nie jest w stanie
    zrozumieć czegoś, co wykracza poza jego zakres zrozumienia.

    Ludzie pracujący na etacie lub byli pracownicy, będący na
    bezrobociu, są tak zestresowani szukaniem finansowego
    zabezpieczenia, że nie potrafią pojąć faktu, iż prawdziwe
    pieniądze powstają w wyobraźni człowieka, a nie z tego co
    widać. Nie dopuszczają do siebie myśli o możliwości
    stworzenia przychodu pasywnego, bo są nazbyt pochłonięci
    zarabianiem przy użyciu rąk. (Jeśli pracujesz w biurze i
    sądzisz, że jesteś umysłowym - to się bardzo mylisz).

    Proponowanie biznesu ludziom, którzy posiadają mentalność
    pracownika jest pomyłką w adresie i prowadzi właśnie do
    takich dyskusji, jak w tym wątku.

    Galileusz kiedyś powiedział: "Człowieka nie możesz niczego
    nauczyć; możesz jedynie pomóc mu znaleźć wiedzę w nim
    samym".

    Ten cytat chyba najlepiej tłumaczy to, że na tej grupie
    rozmowa o biznesie jest wielkim nieporozumieniem.

    A dlaczego tak jest? Myślę, że wyjaśnia to drugi cytat,
    pochodzący z
    http://www.bogatyojciec.pl/biuletyn/biuletyn.html
    "Wielu ludzi nie chce ruszyć do przodu, dopóki wszystkie
    światła na drodze nie będą zielone. Dlatego nigdzie nie
    docierają". Keith Cunningham

    Smok

  • 22. Data: 2003-02-13 16:02:57
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

    > Proponowanie biznesu ludziom, którzy posiadają mentalność
    > pracownika jest pomyłką w adresie i prowadzi właśnie do
    > takich dyskusji, jak w tym wątku.
    ale biznes... sprzedawanie ksiązek o prowadzeniu biznesu... w ktorych pewnie
    jest opis jak je sprzedać dalej..
    to przeciez jest tylko lekko zmodyfikowana forma łańcuszka św Antoniego -
    jeśli jedynym potencjalnym klientem jest ktoś, kto ma zamiar prowadzić taki
    biznes dalej..
    To zupełnie tak, jakby stworzyć kierunek na uczelni, którego jedynym celem
    jest wychowywanie wykładowców tego kierunku.
    Żeby biznes się mógl sensownie rozwijać, musi istniec jakiś odbiorca
    końcowy. A w tym co Obywatel proponuje kogoś takiego brakuje (są tylko
    kolejni pośrednicy).

  • 23. Data: 2003-02-13 17:30:50
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    z domu... ok, tak sprobuje, pozdrawiam,
    Basia
    Użytkownik "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No to nie wiem co jest - owszem, testowo dałem tyle, ale zaraz zmieniłem.
    > Korzystasz z kafejki czy z domu? Spróbuj wcisnąc jednocześnie Ctrl + F5 -
    > jest "twarde" odświeżenie strony - pewnie przeglądarka się skeszowała...
    Jak

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 24. Data: 2003-02-14 01:24:23
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    On Thu, 13 Feb 2003 16:04:26 +0100, Smok wrote:

    > Galileusz kiedyś powiedział: "Człowieka nie możesz niczego nauczyć;
    > możesz jedynie pomóc mu znaleźć wiedzę w nim samym".

    A mozesz podac zrodlo tego cytatu? Znam dosc dobrze Galileusza, chetnoe
    bym sobie odswierzyl... ;>

    Kender
    --
    regards,
    Pawel J. Maczewski

  • 25. Data: 2003-02-14 01:31:41
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    On Wed, 12 Feb 2003 08:54:32 +0000, obywatel wrote:

    > Skąd wziąć ebook'i do sprzedaży? Można napisać samemu :-) - lub
    > zakupić ebook'i z prawem dalszej odsprzedaży.

    Mozna poznac dokladna tresc licencji?

    Kender

  • 26. Data: 2003-02-14 01:33:08
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    On Wed, 12 Feb 2003 18:29:46 +0100, kulketas wrote:

    > tych firm są na mojej stronie www.kulketasz.republika.pl Jeżeli ktoś
    > nie wierzy że firmy te naprawde płacą na stronie umieściłem wypłaty
    > jakie dostałem narazie na internetowe darmowe konto e-gold.

    A dostales juz jakies z tych pieniedzy? poszedles do sklepu i kupiles
    sobie za nie np. dres (czy co tam kupujesz)? Czy na razie sa one tylko na
    "darmowym koncie e-gold"?

    Kender

  • 27. Data: 2003-02-14 07:03:44
    Temat: Re: Pomys3 na zarabianie
    Od: "Smok" <d...@g...pl>

    "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl> wrote in
    message
    .

    niczego nauczyć;

    > A mozesz podac zrodlo tego cytatu? Znam dosc dobrze
    Galileusza, chetnoe
    > bym sobie odswierzyl... ;>

    Ten cytat pochodzi z "Kwadrantu przepływu pieniędzy"
    Roberta Kiyosaki. Tu jest fragment pt. "Pracujesz ciężko
    czy mądrze?"
    http://www.bogatyojciec.pl/kpp/kpptekst.html
    Smok

  • 28. Data: 2003-02-14 09:24:20
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Pawel J Maczewski <p...@s...uw.edu.pl> napisał(a):

    > Mozna poznac dokladna tresc licencji?

    Witam,
    miałem już się nie odzywać - bo dyskusję - przynajmniej ja - uważam za
    zakończoną. Ale skoro o to pytasz, to odpowiem tak - nie chce mi się już
    tutaj o tym pisać. Treść licencji jest zawarta w każdym z ebooków. Co mówi
    licencja - napisałem wyraźnie. Wszystkie ebook'i - wraz z prawem do dalszej
    odsprzedaży - zostały zakupione na stronie www.ebooki.pl (dodam, że za
    znacznie większą kwotę niż proponowana przeze mnie). Zwróć się proszę do
    autora tej strony, wyjaśni Ci wszystko drobiazgowo, ze szczegółami, itp. Ja
    już po prostu mam dość...

    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

    p.s. jeszcze tylko jedno: padł tutaj zarzut że moja propozycja ma znamiona
    łańcuszka jakiegoś świętego (nie znam się na świętych, jestem agnostykiem). W
    takim układzie czy każdy producent który zachęca hurtownika do zakupu, a
    hurtownik właściciela sklepu - też biorą udział w "łańcuszku"? Żenujące...
    Wiadomo, że nie każdy musi sprzedawać dalej - treść tych ebook'ów jest na
    tyle wartosciowa, że można je zakupić choćby dla "poczytania"...

  • 29. Data: 2003-02-14 11:39:59
    Od: flame <f...@f...wonder.pl>

    W artykule <b2ick4$34n$1@inews.gazeta.pl> Obywatel :-) napisa?(a):
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr S?otwi?ski
    > http://www.obywatel.com
    >
    > p.s. jeszcze tylko jedno: pad? tutaj zarzut ?e moja propozycja ma znamiona
    > ?a?cuszka jakiego? ?wi?tego (nie znam si? na ?wi?tych, jestem agnostykiem). W
    > takim uk?adzie czy ka?dy producent który zach?ca hurtownika do zakupu, a
    > hurtownik w?a?ciciela sklepu - te? bior? udzia? w "?a?cuszku"? ?enuj?ce...
    > Wiadomo, ?e nie ka?dy musi sprzedawaae dalej - tre?ae tych ebook'ów jest na
    > tyle wartosciowa, ?e mo?na je zakupiae choaeby dla "poczytania"...

    S?otwi?ski dobra sciema nie jest z?a czym sie ta twoja propozycja rózni
    od ?a?cuszków :)? Pozatym zaby poczytaae mozna mieae za free z sieci i nie
    trzeba kupowaae.

  • 30. Data: 2003-02-14 12:14:21
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > Wiadomo, że nie każdy musi sprzedawać dalej - treść tych ebook'ów jest na
    > tyle wartosciowa, że można je zakupić choćby dla "poczytania"...
    Szanse na to, że ktoś sobie kupi do "poczytania" oceniam na minimalne.. na
    tyle, że można je uznać za błąd statystyczny - w każdym razie przynajmniej
    te Twoje książki się nie przydadzą do niczego innego, jak do orgranizacji
    sprzedaży tych książek.