PracaGrupypl.praca.szukana › Podejmę się pracy dla firmy...np. aktualizowanie strony www

  • 1. Data: 2006-05-03 16:15:38
    Temat: Podejmę się pracy dla firmy...np. aktualizowanie strony www
    Od: <p...@e...net.pl>

    Witaj !

    Poszukuję pracy związanej z Internetem. Najbardziej odpowiadałoby mi
    aktualizowanie stron internetowych firm. Mam stały dostęp do Internetu oraz
    potrafię aktualizować witryny (włącznie z wrzucaniem ich na serwer i
    ściąganiem z niego). Jeśli Porzebujecie państwo kogoś do tego typu pracy to
    proszę o oferty. Interesują mnie również inne zajęcia związanie z
    komputerem. Czekam na propozycje. Ps. nie interesuje mnie obsługa e-mail i
    system MLM. Mój e-mail: p...@e...net.pl .

  • 2. Data: 2006-05-03 16:38:41
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    p...@e...net.pl napisał(a):

    Człowieku!!! Czy ty umiesz wysłać JEDNĄ wiadomość na grupy dyskusyjne?
    Weź poczytaj najpierw jak się wysyła wiadomości i od razu awansujesz ze
    śmieciarza na użytkownika - to awans społeczny osiągnięty bardzo tanim
    kosztem.

  • 3. Data: 2006-05-03 16:40:37
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    p...@e...net.pl napisał(a):
> [...]
    > aktualizowanie stron internetowych firm. Mam stały dostęp do Internetu oraz
    > potrafię aktualizować witryny (włącznie z wrzucaniem ich na serwer i

    Na razie jednak NIE UMIESZ korzystać z grup dyskusyjnych. Nie wiem czy
    dałbym ci cokolwiek aktualizować wiedząc jak serdecznie w dupie masz
    innych użytkowników Internetu.

    Poczytaj najpierw jak się wysyła wiadomości i od razu awansujesz ze
    śmieciarza na użytkownika - to awans społeczny osiągnięty bardzo tanim
    kosztem :D