PracaGrupypl.praca.szukanaPodejmę pracę w Warszawie.

  • 1. Data: 2003-12-17 00:23:51
    Temat: Podejmę pracę w Warszawie.
    Od: l...@p...onet.pl

    Podejmę pracę w Warszawie.
    Jestem absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek stosunki międzynarodowe).
    Studia ukończyłem z wynikiem dobrym. Znam bardzo dobrze język angielski oraz
    dobrze język niemiecki, umiem posługiwać się komputerem (środowisko Windows, MS
    Office, Internet). Jestem osobą dyspozycyjną, kreatywną, szybko się uczącą,
    kulturalną.Pracowałem przez ponad 4 lata jako referent ds. eksportu, byłem
    odpowiedzialny za przyjmowanie i przepływ towarów (spis, rozliczanie, wydawanie)
    wewnątrz i na zewnątrz firmy oraz za zgodność ilości towaru z dokumentami
    dostawców.
    Jeśli będą Państwo moją osobą (cv, list motywacyjny) proszę o kontakt mailowy.

    Adres: l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-12-18 02:45:32
    Temat: Re: Podejmę pracę w Warszawie.
    Od: "tamico" <t...@n...pl>

    Witam,
    prosze o przeslanie cv i listu motywacyjnego.

    pozdrawiam
    Mirosław Kłoszewski