PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podejmę pracę dodatkową (ważne do końca maja 2007)

  • 1. Data: 2007-02-05 16:16:11
    Temat: Podejmę pracę dodatkową (ważne do końca maja 2007)
    Od: c...@g...com

    Bartosz.

    30 lat , angielski dobry w mowie (City and Islington College na
    poziomie E2 ), 8 lat prawo jazdy , 6sty semestr zaoczne sieci
    komputerowe Politechnika Szczecińska , 2 lata doświadczenia w pracy
    zdalnej przetwarzanie informacji z mediów oraz około 5 lat w innych
    branżach .

    Szukam lekkiej i dobrze płatnej pracy z małą ilością godzin lub z
    określonym do wykonania zadaniem bez dolnego limitu godzin lub
    ciekawego zajęcia w perspektywie interesującego zarobku .

    Nie interesuje mnie akwizycja tanich produktów lub usług w ubogich
    regionach oraz wykonywanie ciężkiej i monotonnej pracy przez wiele
    godzin za 5 zł na godzinę .

    +48 91 4210512

  • 2. Data: 2007-02-05 16:40:41
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl>

    <> wrote in message
    ps.com...
    Bartosz.

    Rozumiem że zbierasz na bilet za granicę.

    > 30 lat , angielski dobry w mowie (City and Islington College na
    <...>
    > 5 lat w innych branżach .

    tyle lat, tyle doświadczenia, a czytać nie potrafisz. NTG

    CS

  • 3. Data: 2007-02-05 20:00:33
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On 5 Feb 2007 08:16:11 -0800, c...@g...com wrote:

    >Szukam lekkiej i dobrze płatnej pracy z małą ilością godzin

    Wot, oryginał. :-D

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2007-02-06 02:04:49
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    >
    > Nie interesuje mnie akwizycja tanich produktów lub usług w ubogich
    > regionach oraz wykonywanie ciężkiej i monotonnej pracy przez wiele

    Czy to jest jakaś prowokacja, czy może eksperyment?

    --
    Blog zwyczajnego pracownika
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2007-02-06 02:25:24
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Tue, 06 Feb 2007 03:04:49 +0100, Any User wrote:

    >Czy to jest jakaś prowokacja, czy może eksperyment?

    Sądzę, że obywatel nie umie się po prostu sprzedać.

    >--
    >Blog zwyczajnego pracownika
    >http://pracownik.blogspot.com

    I co Jotte - wciąż wolisz twórczość krajowych patriotów niźli wypociny
    nowozelandzkich zdrajców narodu?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 6. Data: 2007-02-06 15:05:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:qvofs25qj8aotjkh8psc7ch99127g3bl2b@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > I co Jotte - wciąż wolisz twórczość krajowych patriotów niźli wypociny
    > nowozelandzkich zdrajców narodu?
    Że co?

    --
    Jotte