PracaGrupypl.praca.dyskusje › Planowane osłabienie związków zawodowych

  • 21. Data: 2008-07-19 06:00:46
    Temat: Re: Planowane osłabienie związków zawodowych
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    news:g5qpkg$jb3$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:g5qp5m$4i4$1@atlantis.news.neostrada.pl DarkoZZZ

    >> Dlatego mamy populistów u władzy.
    > Populistów? Dziwne twierdzenie.
    > A kto wg ciebie powinien być u władzy?

    Fachowcy powinni. Czy mając firmę powieżyłbys jej prowadzenie jakiemuś
    durniowi, który skończyń ledwo zawodówkę, albo bufetowej, tylko dlatego, że
    obiecałby Ci 300% zysku w rok? Acha i jeszcze musiałbyś podpisać kontrakt na
    4 lata, że przez ten czas nie zwolnisz debila?

    Kaczyński, Donek, Miller - czym się w życiu wykazali? Uważam, że Polsak
    potrzebowałaby sprawnego managera, a nie jakieś pijawki polityczne, które,
    żyja z polityki, a o prawdziwym życiu nic nie wiedzą. Jedynym chlubnym
    wyjątkiem był Belka, ale facet w życiu coś zdziałał, przed zostaniem
    premierem. Efekt jego doświadczenia i wiedzy procentuje dzisiaj w postaci
    wzrostu PKB.

  • 22. Data: 2008-07-19 10:29:15
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Beton, z klapami konia doroszkarskiego na oczach.

    kolego Jotte, prosimy sie szybciutko poprawić ;)

  • 23. Data: 2008-07-19 14:05:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5s0cd$l5l$1@nemesis.news.neostrada.pl DarkoZZZ
    <d...@o...eu> pisze:

> [...]
    > że obiecałby Ci 300% zysku w rok? Acha i jeszcze musiałbyś podpisać
    > kontrakt na 4 lata, że przez ten czas nie zwolnisz debila?
    Jest to bardzo słuszna idea. Ma tylko jedną wadę - jest póki co - utopijna.
    A może czegoś nie wiem? To się w jakimś kraju udało?

> [...]
    > chlubnym wyjątkiem był Belka, ale facet w życiu coś zdziałał, przed
    > zostaniem premierem. Efekt jego doświadczenia i wiedzy procentuje
    Faktycznie, Belka był w miarę. Mnie osobiście wkurzył wprowadzając podatek
    od zysków giełdowych (i to tak wysoki) ale spróbuję się wznieść ponad
    prywatę. ;)

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2008-07-19 14:06:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5sj52$mjj$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

    > kolego Jotte, prosimy sie szybciutko poprawić ;)
    Ty już o sobie w liczbie mnogiej???
    No, no... ;)

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-07-19 15:26:14
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Ty już o sobie w liczbie mnogiej???
    > No, no... ;)

    nie, rano byłem świeżo po lekturze z nie-całkiem zamierzchłej epoki

    btw,
    zaczarowana dorożka, zaczarowany dorożkarz, zaczarowany koń....

  • 26. Data: 2008-07-19 15:49:25
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Niezły towar dorwałeś, widzę...

    no ba.

    ale w tym całym fermencie poprawiania innych swojej doroSZki to nie
    widzisz. I stąd był cytat z Gałczyńskiego. Ale najwyraźniej czasem
    potrzebujesz informacji wprost. cool.

  • 27. Data: 2008-07-19 16:37:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5t4ht$3f4$1@inews.gazeta.pl grom@x

  • 28. Data: 2008-07-19 16:40:15
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

> [...]

    > Faktycznie, Belka był w miarę. Mnie osobiście wkurzył wprowadzając podatek
    > od zysków giełdowych (i to tak wysoki) ale spróbuję się wznieść ponad

    Mnie też tym wkurzył, ale to było jak był ministrem finansów - wtedy był
    jakiś nijaki, może był za bardzo wtedy zależny od SLD.
    Jak został premierem, miał wolną rękę, to okazało się, że miał jaja i dobre
    podejście do gospodarki. Lewicowy premier chciał wprowadzić podatek liniowy
    ( dla przedsiębiorców mu się udało). No i to jego wystąpienie w parlamencie
    " ... do roboty nieroby" - który premier miałby jaja żeby coś takiego
    powiedziec, przed szlachtą z Wiejskiej?

  • 29. Data: 2008-07-19 17:06:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5t5rb$m91$1@nemesis.news.neostrada.pl DarkoZZZ
    <d...@o...eu> pisze:

> [...]
    > dobre podejście do gospodarki. Lewicowy premier chciał wprowadzić
    > podatek liniowy ( dla przedsiębiorców mu się udało).
    Podatek liniowy w naszych realiach to nie jest mądry pomysł.

    > No i to jego
    > wystąpienie w parlamencie " ... do roboty nieroby" - który premier
    > miałby jaja żeby coś takiego powiedziec, przed szlachtą z Wiejskiej?
    Vicepremier Lepper, czy dobrze pamiętam??? ;))

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2008-07-19 17:10:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5t5tc$8cs$1@inews.gazeta.pl grom@x

    > no ba.
    > ale w tym całym fermencie poprawiania innych swojej doroSZki to nie
    > widzisz. I stąd był cytat z Gałczyńskiego. Ale najwyraźniej czasem
    > potrzebujesz informacji wprost. cool.
    Jak chcę się podomyślać co autor miał na myśli to zawsze mam Mrożka na
    półce.
    Istnieje szansa, że faktycznie coś miał.
    A towar faktycznie fantastyczny masz.

    --
    Jotte