PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płace w szkołach językowych we Wrocławiu?

  • 1. Data: 2004-09-27 12:59:33
    Temat: Płace w szkołach językowych we Wrocławiu?
    Od: "Juan" <j...@i...pl>

    Cześć, jestem przed kilkoma rozmowami w szkołach językowych we Wrocku i
    chciałbym się zorientować jakich wynagrodzeń można tam się spodziewać - w
    obszarze języków hipszańskiego, włoskiego czy francuskiego. Mam niedawno
    ukończony licencjat i doświadcznie z lekcji domowych. Będę wdzięczny za
    odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-09-28 08:11:33
    Temat: Re: Płace w szkołach językowych we Wrocławiu?
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    Juan wrote:
    > Cześć, jestem przed kilkoma rozmowami w szkołach językowych we Wrocku i
    > chciałbym się zorientować jakich wynagrodzeń można tam się spodziewać

    Max 30 brutto/45 min.

    pozdr

    cherokee