PracaGrupypl.praca.dyskusje › Place w AMS

  • 11. Data: 2004-04-21 15:26:10
    Temat: Re: Place w AMS
    Od: "Pawel Repp" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Cos nie za bardzo rozumiem, okolo 3,5 tys na reke + nadgodziny = 2,5 tys zl na
    reke??? moze 4,5 tys?

    A tak w ogole 3,5 tys na reke to chyba jak na Krakow nie jest najgorzej, bo
    przeciez mowimy o placy na wejscie.

    pozdrawiam,
    Pawel

  • 12. Data: 2004-04-21 15:29:57
    Od: "Yksnimak" <y...@w...pl>

    "Pawel Repp" <r...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Cos nie za bardzo rozumiem, okolo 3,5 tys na reke + nadgodziny = 2,5 tys
    zl na
    > reke??? moze 4,5 tys?

    Panu Jakubowi chodzilo o to ze za nadgodziny tam nie placa. Ale dowiemy sie
    jak odpowie sam :)

    Rafal

  • 13. Data: 2004-04-21 17:43:40
    Od: Jakub <j...@R...onet.pl>

    Rekrutacja do AMS w Krakowie trwa juz prawie 5 miesiecy.

    Jakub

  • 14. Data: 2004-04-21 17:46:51
    Od: Jakub <j...@R...onet.pl>

    Nie jestem pewny czy nie placa ale... na 80% Odpowiadajac koledze z
    poprzedniego postu - mam na mysli pewnsje miesieczna tzn 22-23 dni x 8
    godz. dziennie. Tam za te pieniadze bedziesz tak naprawde pracowac 27-28
    8 godzinnych dni.

    Koncze dyskusje.
    Pozdrawiam wszystkich i zycze powodzenia,
    Jakub

  • 15. Data: 2004-04-21 18:10:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Peyto <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy ktos wie moze jak placa w AMS Polska ?

    Z ciekawości - co to 'AMS Polska'?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2004-04-22 06:19:05
    Od: "Pawel Repp" <r...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Z ciekawości - co to 'AMS Polska'?

    www.ams.com - nowy oddzial w Krakowie

    pozdrawiam,
    Pawel

  • 17. Data: 2004-04-23 06:53:16
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    > Skad masz te informacje?
    > Ja slyszalem ze placa lepiej niz w motoroli (ok. 3500 na reke), o comarchu
    > nie wspomne oczywiscie :)

    A ja słyszałem że ok 3000-3500 ale brutto :-/
    Zreszta kiedyś ktoś o tym na tej liście pisał.

    L.