PracaGrupypl.praca.dyskusje › Placa brutto i netto w anglii

  • 11. Data: 2006-10-08 16:03:32
    Temat: Re: Placa brutto i netto w anglii
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Pioter napisał(a):
    > Użytkownik "Rico" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    .com

    > google wie

    Gdyby wszystko sprowadzic do google, to moznaby wykasowac te grupe,
    osiolku.

  • 12. Data: 2006-10-10 12:13:34
    Od: "martin" <m...@g...com>

    T.F. napisał(a):
    > "martin" <marcin.ciunelis@> ...

    > nieprawda.
    > NIN nie ma NIC wspolnego z kodem podatkowym (wysokoscia podatku).
    > NIC.

    twierdzisz ze moj pracodawca mnie oszukiwal apotem dobry IR oddal mi to
    co moje?

    > nieprawda.
    > Zwrot dostaniesz jak pokazesz P45/P46.
    > Czyli jak przestaniesz pracowac w danej firmie lub zakonczy sie rok
    > podatkowy,
    > a nie: "jak dostaniesz numer NIN"

    czytaj ze zrozumieniem - jak dostaniesz numer bedziesz mogl sie ubiegac
    o zwrot nadplaconego podatku (kiedys w przyszlosci do 5 lat)

    i z tego co pamietam to nie P46 tylko P60

    --
    pozdro
    m.

  • 13. Data: 2006-10-10 16:57:21
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    >twierdzisz ze moj pracodawca mnie oszukiwal apotem dobry IR oddal mi to
    >co moje?
    pracodawca oddał, bo dostał informację z inland revenue że jesteś legalnie
    pracującym pracownikiem i zostało ustalone, ze mozesz pobierać wypłatę nie
    na kodzie BR tylko np. (dla tego roku) 503L.
    ma to tyle wspólnego z NIN-em, że podczas wizyty w job center załatwiane są
    kompleksowo co najmniej 2 sprawy - prawo do legalnej pracy oraz dopełnienie
    formalnosci dotyczacych podatków. do szczegółów odsyłam na odpowiednie trony
    (hm revenue, jobcenter itd)

    dodatkowo, u obecnego pracodawcy możesz dostać zwrot wyłacznie za biezacy
    rok podatkowy, za wczesniejsze lata (nawet jak pracowałeś u tego samego
    pracodawcy) tylko w IR.

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*