PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilnie zatrudnie do roznoszenia ulotek w Warszawie

  • 1. Data: 2003-12-04 22:37:00
    Temat: Pilnie zatrudnie do roznoszenia ulotek w Warszawie
    Od: "siembus" <l...@p...wp.pl>

    Witam
    Poszukuje uczciwwych osób chętnych do roznoszenia ulotek w Warszawie.
    Praca stała w jednym miejscu w zamkniętym obiekcie w Centrum.
    Praca na minmum 2 tygodnie. Wynagrodzenie + prowizja.
    Tylko osoby poważnie myslące o pracy są brane pod uwagę.
    Preferuje kontakt telefoniczny pod numer 0-502-367-673 ewentualnie proszę o
    maila na adres dilas (małłppa) interia (kroopka) pl

    Liczę na państwa współpracę.

    Pozdrawiam

    Łukasz S.

  • 2. Data: 2003-12-04 23:05:07
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 4 Dec 2003 23:37:00 +0100, "siembus"
    <l...@p...wp.pl> zakodował:

    >Poszukuje uczciwwych osób chętnych do roznoszenia ulotek w Warszawie.
    [...]
    >Liczę na państwa współpracę.

    Rozumiem, że chcesz o tym podyskutować?

    Czy sądzisz, że "firma", której jedynymi namiarami jest darmowy email
    i komórka (obstawiam prepaid) ma "poważnie myślącego"
    właściciela/dyrektora zarządzającego/prezesa/HR?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-12-04 23:09:28
    Od: "Krystian" <k...@w...pl>

    W wiadomisci siembus napisal:
> [...]
    > Preferuje kontakt telefoniczny pod numer 0-502-367-673 ewentualnie
    > proszę o maila na adres dilas (małłppa) interia (kroopka) pl

    NTG!! - nie ta grupa!!
    -> pl.praca.oferowana

    --
    ____________
    =< SwietY >=

  • 4. Data: 2003-12-04 23:27:08
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "siembus" <l...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Preferuje kontakt telefoniczny pod numer 0-502-367-673 ewentualnie proszę
    > maila na adres dilas (małłppa) interia (kroopka) pl

    2 tygodnie roznoszenia ulotek na zamknietym obiekcie? eee, co sie tak...

    > Liczę na państwa współpracę.

    Ja tez ale jesli mialo by to miejsce w trojmiescie...

  • 5. Data: 2003-12-04 23:28:13
    Od: "siembus" <S...@a...pl>

    Myślę że poważna firma nie ujawnia swojego komercyjnego adresu e-mial na
    grupach w celu unikniecia spamu ktorego i tak duzo przychodzi dofirmy
    mimoformy utrudnionej podawania go.

  • 6. Data: 2003-12-05 10:46:02
    Od: "Krystian" <k...@w...pl>

> [...]
    > na grupach w celu unikniecia spamu ktorego i tak duzo przychodzi
    > dofirmy mimoformy utrudnionej podawania go.

    TCIOPS - tnij cytaty i odpowiedaj pod spodem

    --
    ____________
    =< SwietY >=

  • 7. Data: 2003-12-05 14:04:16
    Od: "yogi" <a...@b...com>

    Użytkownik Kaizen napisał:
    > Czy sądzisz, że "firma", której jedynymi namiarami jest darmowy email
    > i komórka (obstawiam prepaid) ma "poważnie myślącego"
    > właściciela/dyrektora zarządzającego/prezesa/HR?

    pewnie dlatego tu rzucono a nie uderzono w pokłony do Szanownego Moderatora
    na praca.oferowane :-D

  • 8. Data: 2003-12-05 20:27:52
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "siembus" <l...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Poszukuje uczciwwych osób chętnych do roznoszenia ulotek w Warszawie.

    Arogancja stolycy siega zenitu.
    Zawsze "warsiawka" miala kompleksy wzgledem Trojmiasta ale to przechodzi juz
    wszelkie granice

  • 9. Data: 2003-12-06 01:58:57
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    siembus wrote:
    > Myślę że poważna firma nie ujawnia swojego komercyjnego adresu e-mial na
    > grupach w celu unikniecia spamu ktorego i tak duzo przychodzi dofirmy
    > mimoformy utrudnionej podawania go.
    powaznej firmy nie stac na filtry antyspamowe?

    marcin

  • 10. Data: 2003-12-06 02:19:48
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Smieszek" <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>
    napisał w wiadomości news:bqr9kc$s11$1@news.onet.pl...
    > powaznej firmy nie stac na filtry antyspamowe?

    MS jeszcze ich nie sprzedaje. Dlatego nie mają.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki