PracaGrupypl.praca.dyskusjePilnie potrzebuje rady odnosnie zwolnienia sie z pracy !!!!

  • 11. Data: 2007-03-26 21:34:58
    Temat: Re: Pilnie potrzebuje rady odnosnie zwolnienia sie z pracy !!!!
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>

    Tak ale to nei jest takie proste nie wiem czy ten pracodawca sie
    zgodzi na porozumienie stron !! A jak nie to czy on moze mi cos zrobic
    jak powiem mu ze juz nie przyjde do pracy i tyle??? On nie wie gdzie
    teraz bede pracowal !!

    Jak się bardzo wkurzy i uzna że warto, to może Cię pozwać o odszkodowanie z
    tytułu strat poniesionych przez firmę na skutek porzucenia pracy przez
    Ciebie, dlatego wiele osób słusznie zaleca Ci daleko posuniętą ostrożność i
    wyjście z sytuacji z klasą i twarzą.
    Poza tym nie oszukuj się. Świat jest malutki, ludzie się znają. jak komuś
    zajdziesz za skórę to umili Ci życie tak że pożałujesz/ Ot, taka polska
    bezinteresowna zawziętość. Wystarczy że uczuli znajomych pracodawców,
    kierowników i innych na Twoje nazwisko, opisze Cie jako niewiarygodnego i
    niepoważnego, trochę podkoloryzuje poniesione straty i negatywne cechy
    Twojej osoby, a ty będziesz siedzieć i dziwić się że nie otzymujesz
    odpowiedzi na aplikacje w sprawie pracy.
    Jeżeli tylko to mozliwe, nie należy za sobą palić mostów.
    Traktuj innych tak, jak sam byś chciał być traktowany.
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2007-03-26 21:41:20
    Od: o...@w...pl

    > Tak czy owak - powodzenia życzę, choć spróbuj to jednak załatwić po
    > dżentelmeńsku.

    Oczywiscie ze bede chcial to zalatwic po " dżentelmeńsku " i chcialbym
    zebysmy sie rozstalki w zgodzie a juz napewno nie chcialbym sie po
    sadach gdzies wloczyc etc. Ale takiej szansy nie moge zaprzepascic !!
    Nie chce byc kolejna mloda osoba ktora musi wyjezdzac za granice w
    poszukiwaniu godnych warunkow pracy :) Dzieki Nixe 3maj sie :)

  • 13. Data: 2007-03-26 21:48:05
    Od: o...@w...pl

    Jackare napisał(a):
> [...]
    > Jeżeli tylko to mozliwe, nie należy za sobą palić mostów.
    > Traktuj innych tak, jak sam byś chciał być traktowany.

    Zgadzam sie z toba w zupelnosc jak i rowniez z "przedmowca" w pracu
    zawsze bylem uczciwy i nigdy nie sprawialem problemu!! Ze tak powiem
    "prawa reka prezesa" ma swoich pupilkow w pracy ( oczywiscie nie
    jestem jednym z nich ) i oni robia sobie co tylko chca np. chodzi 3
    dni w tygodniu do pracy tj. pon - srody a pozniej chleje w morde ze
    nawet w poniedzialek jeszcze na nogach ledwo co stoi i co ...NIC on
    ich trzyma w pracy a ludzie ktorzy musza potem z nimi robic charuja
    jak woly bo "Ten 3 dniowy" chce pokazac co on to nie jest!! Tyle tylko
    ze reszta chlopakow za to kasy nie dostanie wiekszej a On oczywiscie
    ze dostanie i co ZNOWU w morde wali i tak w kolko!! Ale jak juz z
    chlopakami zesmy podpatrzeli to " prawa reka... " lubi miec takich
    ludzi na ktorych cos ma bo wie ze beda charowali jak woly zeby tylko
    ich nie zwolnil, a ja nie mam zamiaru byc jednym z tych chlopakow co
    pozniej musi ganiac przez takich w pracy !!!

  • 14. Data: 2007-03-26 22:04:08
    Od: Radosław Korzeniewski <r...@g...com>

    o...@w...pl napisał(a):
    > Oczywiscie ze nico sie kombinowalo bo nie chce calkowicie zostac bez
    > pracy !!! Ale jak bys mial okazje isc do panstwowej i lepiej platnej
    > to co bys zrobil???
    Państwowa i lepiej płatna praca - to brzmi jak oksymoron :)

    Jak do tej pory to wszyscy moi znajomi przechodzący z prywatnej na
    państwową posadę robili to z powodów innych niż bezpośrednie zarobki
    (np. pewność zatrudnienia).

    pozdr

    Radek

  • 15. Data: 2007-03-26 22:04:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1174941155.579882.247080@y66g2000hsf.googlegrou
    ps.com
    o...@w...pl <o...@w...pl> pisze:

    > A wiec pracuje w firmie w ktorej mam podpisana umowe na czas okreslony
    > i mam 2 tyg. okres wypowiedzenia ale juz praktycznie na 100% mam inna
    > panstwowa prace i byc moze juz w czwartek bede musial isc do tej NOWEJ
    > pracy!!!
    > Pyt. brzmi : " co zrobic zebym nie musial miec tego 2 tygodniowego
    > wypowiedzenia o ile obecny pracodawca nie podpisze za porozumieniem
    > stron ???? "
    Znaleźć powód do rozwiązania stosunku pracy w trybie art. 55 §1^1.

    > Dodam ze tam gdzie teraz zlozylem podanie powiedzialem ze aktualnie
    > nie pracuje
    Po co?

    > i tego swiadectwa pracy nie bede oddawal !!!
    To zawsze możesz zrobić.

    > Wiec jak nie podpisze porozumienia to co zrobic ? Pozucenie pracy ???
    Jest to jakieś rozwiązanie. Najczęściej, co prawda, stosowane przez
    dziadostwo - wszak pacta sum servanta.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-03-26 22:09:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:46082e18$0$13189$f69f905@mamut2.aster.pl Radosław
    Korzeniewski <r...@g...com> pisze:

> [...]
    > Jak do tej pory to wszyscy moi znajomi przechodzący z prywatnej na
    > państwową posadę robili to z powodów innych niż bezpośrednie zarobki (np.
    I ta właśnie pewność (względna zresztą) jest, czy też może być, wykładnikiem
    "lepszości".
    Bezpośrednie zarobki mogą mieć bowiem perspektywę kilkumiesięczna zaledwie,
    i z tego powodu w dłuższym przedziale czasowym ich atrakcyjnośc okazać się
    może iluzoryczna.
    Ogląd zjawiska zależy silnie od sytuacji życiowej.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-03-26 22:10:16
    Od: o...@w...pl

    Dzieki za cene uwagi panowie ale ja klade sie juz spac:) mozecie pisac
    cos jeszcze jak wam do glowy przyjdzie rano pocxzytam z checia:)
    Pozdrawiam i nie zycze takich klopotliwych rozwiazan jak ja mam:) NARKA