PracaGrupypl.praca.szukana › Pilnie poszukuje pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2004-10-14 14:37:56
    Temat: Pilnie poszukuje pracy w Warszawie
    Od: "Justyna Król" <tomek@[wytnij_to]alano.com.pl>

    TELEFON: 508 910 551

    JUSTYNA KRÓL

    INFORMACJE OSOBISTE:

    Narodowość polska

    Wiek: 24 lata

    Miejsce urodzenia: Ostrów Mazowiecka

    WYKSZTAŁCENIE: 2

    004- do teraz- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie

    2000-2003- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie-licencjat- pedagogika
    pracy socjalnej

    i organizacja pomocy społecznej

    1999-2000- Medyczne Studium Zawodowe w Łomży-wydział farmaceutyczny

    1995-1999- Liceum Ogólnokształcące w Ostrowi Mazowieckiej

    DOŚWIADCZENIE:

    2000- agent nieruchomości- Agencja Nieruchomości "WIKTORIA" , Warszawa

    2000- obsługa klienta-" LEDOOR" szafy z drzwiami przesuwanymi, CH Promenada,
    Warszawa

    2002- wychowawca w Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Powiatowym Centrum
    Pomocy

    Rodzinie, Ostrów Mazowiecka

    2002-2004- kierownik biura - "KAPIO", Warszawa

    UMIEJĘTNOŚCI:

    Znajomość zagadnień prawnych

    Obsługa komputera- Word, Excel, Windows 2000, Windows XP, Power Point

    Obsługa kasy fiskalnej

    Obsługa urządzeń biurowych

    Manualne

    ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW:

    Niemiecki- dobry

    Angielski- podstawowy

    CECHY:

    Łatwość w nawiązywaniu kontaktów

    Dążenie do postawionego celu

    Doskonałe rozumienie potrzeb innego człowieka

    Umysł pozwalający rozwiązywać wszelkiego typu problemy

    Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań

    ZAINTERESOWANIA:

    Sztuka

    Literatura psychologiczna

    Sytuacja społeczna i prawna obowiązująca w Polsce dotykająca rodzinę

  • 2. Data: 2004-10-14 15:10:14
    Temat: Re: Pilnie poszukuje pracy w Warszawie
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl>

    Polecam kontakt ze Stowarzyszeniem Prktyów Dramy Stop Klatka w W-wie. Myślę
    że zainteresowania masz bardzo "w ich stronę" - prowadzą różne zajęcia w
    świetlicach socjo... A może coś z tego wyniknie.