PracaGrupypl.praca.dyskusje › Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu

  • 111. Data: 2009-09-27 01:19:45
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: " Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>

    > Zawsze bowiem znajdą się szmaciarze (są i tu, co często widać) o mentalności
    > niewolnika, ...

    OK. my ludzie poszukujący pracy jesteśmy szmaciarzami. Ale za to ty jesteś
    sku***synem i w dodatku trollem.

  • 112. Data: 2009-09-27 07:45:34
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    Łukasz pisze:

    > Sam się napnij baranie. Nie ma argumentów to przykogucamy? Ooooj
    > przepraszam, przybaraniamy? hehe

    Widzisz, z nas dwóch to akurat ja nie potrzebuję czepiać się Twojego
    nazwiska, żeby być w stanie Ci odpowiedzieć. :-)

    [argumenty podałem; czyżby do Wrocławia ściągali ostatnio funkcjonalni
    analfabeci?]

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Silverman's Law:
    If Murphy's Law can go wrong, it will.

  • 113. Data: 2009-09-27 11:48:10
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Uży
    > No... nie wiem. Jeśli ktoś np. skończył krakowską Piątkę, to, jak dla
    > mnie, jest to informacja ważniejsza niż to, że potem był na AGH.
    >
    > pzdr,
    > Z.

    a co to jest krakowska Piątka. Pytam bo nie wiem.
    --
    Jackare

  • 114. Data: 2009-09-27 15:25:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h9mejh$nbh$1@inews.gazeta.pl Łukasz
    <l...@N...gazeta.pl> pisze:

    > OK. my ludzie poszukujący pracy jesteśmy szmaciarzami. Ale za to ty jesteś
    > sku***synem i w dodatku trollem.
    Mylisz się, nieistotny śmieciu. I mów za siebie, tj. w liczbie pojedynczej
    (chociaż w twoim przypadku właściwszy będzie jakiś niewielki ułamek).
    Ludzie poszukujący pracy nie są szmaciarzami, człowiek bez pracy nie musi
    tracić ani godności, ani honoru. Ludzie ci mogą być godni szacunku bez
    porównania bardziej niż sługusy, karierowicze, donosiciele, włazidupy,
    gówniane byznesmenki.
    Tak więc, przyjacielu mojej kozy, pozdrów buty mego dziadka.

    --
    Jotte

  • 115. Data: 2009-09-28 11:12:58
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Nixe" <n...@c...pl>
    > Przecież to dokument świadczy o czymś a nie to coś o dokumencie

    ((Oświadczenie)^Dokument potw. oświadczenie)^Sprawdzenie wiarygodności
    dokumentu)=absurd

    :))) Czyli kontrlola do potęgi n-tej, wg koleżanki Nixe.

  • 116. Data: 2009-09-28 13:10:22
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    "jacem" <j...@1...pl> napisał

    > ((Oświadczenie)^Dokument potw. oświadczenie)^Sprawdzenie wiarygodności
    > dokumentu)=absurd

    > :))) Czyli kontrlola do potęgi n-tej, wg koleżanki Nixe.

    Naprawdę masz aż tak wielkie problemy ze zrozumieniem takiej oczywistości
    jak telefon wykonany do dziekanatu z pytaniem "Chciałabym dowiedzieć się,
    czy pan Iksiński istotnie kończył wydział igrekologii na państwa uczelni i
    czy istotnie otrzymał dyplom oraz tytuł inżyniera"?

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 117. Data: 2009-09-28 13:23:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nixe pisze:
> [...]
    > dowiedzieć się, czy pan Iksiński istotnie kończył wydział igrekologii na
    > państwa uczelni i czy istotnie otrzymał dyplom oraz tytuł inżyniera"?

    A jak sprawdzisz, czy pani w dziekanacie mówi prawdę?

    --
    Liwiusz

  • 118. Data: 2009-09-28 13:25:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Nixe pisze:
> [...]
    > dowiedzieć się, czy pan Iksiński istotnie kończył wydział igrekologii na
    > państwa uczelni i czy istotnie otrzymał dyplom oraz tytuł inżyniera"?

    Hmm - wydaje mi się, że odpowiedzi bys nie uzyskała, ze względu na
    ochronę danych osobowych....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 119. Data: 2009-09-28 13:27:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Hmm - wydaje mi się, że odpowiedzi bys nie uzyskała, ze względu na
    > ochronę danych osobowych....

    Albo z uwagi na to, że pani w dziekanacie ma inne sprawy na głowie,
    niż odpowiedzi na pytania telefoniczne czy Iksiński faktycznie skończył
    tę szkołę 5-10-20 temu i to na wydziale, który już nie istnieje.

    --
    Liwiusz

  • 120. Data: 2009-09-28 13:45:09
    Od: "Nixe" <n...@c...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > A jak sprawdzisz, czy pani w dziekanacie mówi prawdę?

    A po co miałabym sprawdzać JEJ wiarygodność?
    Przecież to nie dziekanat fałszuje dyplomy.
    To tak, jakbyś się spytał w jaki sposób sprawdzę wiarygodność pracownika
    wydziału komunikacji UM czy prawo jazdy na takie a takie nazwisko jest
    prawdziwe.