PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pasja czy mglista przyszlosc

  • 1. Data: 2004-07-02 23:11:31
    Temat: Pasja czy mglista przyszlosc
    Od: "Michal Zebrowski" <r...@p...onet.pl>

    Studiuje obecnie psychologie stosowana na Uniwersytecie JAgiellonskim. W tym
    roku zdawalem na kolejne kierunki: socjologie, poniewaz ma wiele wspolnego z
    psychologia oraz na filmoznawstwo (moj konik, moja pasja). Na socjologie sie
    juz dostalem (wczoraj byly wyniki), a na filmoznawstwo tez raczej zostane
    przyjety.... i tu sie pojawia moj problem, co wybrac?
    Socjologie - ktora bedzie uzupelnieniem moich glownych studiow (psychologii)
    ale po ktorej znalezienie pracy jest moim zdaniem watpliwe
    Filmoznawstwo - pasja, studia po ktorych moim zdaniem pracy nie znajde ale bede
    mial satysfakcje. JEstem ciekaw waszych opinii, aha i jeszcze jedno - swoja
    przyszlasc wiaze glownie z zawodem psychoterapeuty. Z gory dziekuje za pomoc.
    Ogolnie poruszylem tutaj chyba bardzo wazny temat, co sie liczy? Pragmatyzm czy
    pasja?

  • 2. Data: 2004-07-03 09:54:19
    Temat: Re: Pasja czy mglista przyszlosc
    Od: "wlemac" <mw[nospam]@wlekus.com>

    Użytkownik "Michal Zebrowski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > juz dostalem (wczoraj byly wyniki), a na filmoznawstwo tez raczej zostane
    > przyjety.... i tu sie pojawia moj problem, co wybrac?

    najlepiej przylozyc sie do jednego kierunku
    wiedza na studiach jest na tyle surowa ze nie warto tracic czasu na kolejny
    kierunek

> [...]
    pomoc.
    > Ogolnie poruszylem tutaj chyba bardzo wazny temat, co sie liczy?

    w zyciu liczy sie tylko to abys byl z siebie zadowolony
    jesli uwazasz ze nie musisz zarabiac a mozesz sie slizgac z miesiaca na
    miesiac to wybierz to co lubisz

    pozdr
    wlemac

  • 3. Data: 2004-07-03 11:15:27
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Dokładnie rób to co lubisz a praca przyjdzie i pieniądze też. Ciagle
    nie mogę zrozumieć dlaczego po psychologii ludzie mogą znależć pracy?
    ( według mnie ofert jest bardzo dużo) .

  • 4. Data: 2004-07-03 20:34:26
    Od: "Mag" <m...@w...pl>

    Uważam, że jak ktoś jest w czyms dobry i sie pasjonuje tematem to wczesniej
    czy pózniej bedzie miał z tego korzysci.
    Polecam robienie tego co sie lubi najbardziej.
    Wydaje mi się, ze po psychologii zawsze możesz łatwo "dorobic" socjologię. A
    mozesz całkiem przyjemnie połaaczyc film i psychologię.

    Powodzenia!
    Magda

  • 5. Data: 2004-07-03 22:32:49
    Od: domanikuz <d...@n...pl>

    Użytkownik Mag napisał:

> [...]
    > Wydaje mi się, ze po psychologii zawsze możesz łatwo "dorobic" socjologię. A
    > mozesz całkiem przyjemnie połaaczyc film i psychologię.

    myślę, że powinieneś pójść tym torem, który wyznacza Twój konik! Tzn.:
    Róbta co chceta (żeby nie wiem co to znaczyło)!