PracaGrupypl.praca.szukanaPYTANIE - Ciekawostka...

  • 1. Data: 2002-06-26 14:03:14
    Temat: PYTANIE - Ciekawostka...
    Od: Damian Kołkowski <d...@d...one.pl>

  • 2. Data: 2002-06-26 14:36:15
    Temat: Re: PYTANIE - Ciekawostka...
    Od: "AdamSZ" <s...@t...onet.pl>

    Damian Kolkowski wrote:
    > Aha, no i dlaczego nikt nie wpadl na pomysl, zeby zrobic dzialy
    > new-grupowe..?
    >
    > np.:
    >
    > pl.praca.szukana. {
    > => informatyka
    > => elektronika
    > => budownictwo
    > => inne
    > => etc...
    > }

    To by nie przeszło, bo raczej minimalizuje się liczbę grup.
    Poza tym ogłoszeń nie ma zbyt wielu (relatywnie do bardziej
    popularnych grup).
    Poza tym może się zrobić bałagan jak trudno będzie przydzielić
    ofertę do konkretnego działu (np. często ludzie poszukują dowolnej
    pracy albo z kilku dziedzin jednocześnie).

    > To chyba nie jest trudne, a dmini unsetu mogli by to zrobic :-)

    Dla adminów to żaden problem. Nie o to tu chodzi.

    > BTW: musze wyslac propozycje nowych grup tematycznych...

    Jeśli chcesz.... ale nie masz szans MSZ.
    Gdyby była znacznie większa popularność newsów
    to może, ale nie dziś niestety....

    W razie czego przeczytaj to (o ile nie czytałeś jeszcze):
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.html

    --
    ,~~~~. adam 'aSh' ,~~~~.
    _i====i szlachta i====i_

  • 3. Data: 2002-06-26 15:06:14
    Od: Damian Kołkowski <d...@d...one.pl>

  • 4. Data: 2002-06-26 15:23:48
    Od: "AdamSZ" <s...@t...onet.pl>

    Damian Kolkowski wrote:

    > To zaden problem, wyslac wiadomosc na kilka grup - nie przesadzaj.

    No tak, ale powielanie informacji też nie jest w niektórych
    kręgach mile widziane :)

    > Ten post wzial sie z tego, ze nie lubie balaganu :-)

    Ja też nie. Jeżeli ktoś wyjdzie z taką inicjatywą
    będę głosował ZA. Ale jestem większym realistą i przy obecnej
    popularności newsów oraz zasad tworzenia nowych grup
    raczej nie ma możliwości stworzenia takiej hierarchii.

    --
    _i====i szlachta i====i_