PracaGrupypl.praca.szukana › PRZEPISYWANIE, SKANOWANIE, TANIO !!!

  • 1. Data: 2003-03-19 09:20:23
    Temat: PRZEPISYWANIE, SKANOWANIE, TANIO !!!
    Od: "Irena Bestrzyńska" <b...@N...gazeta.pl>

    Przepisywanie różnego rodzaju prac pisemnych, z rysunkami, wykresami,
    schematami, skanowanie i obróbka graficzna zdjęć, wydruki dobrej jakości.

    Dostarczanie gotowych prac w formie elektronicznej lub wydruku.
    Przesyłką pocztową - na mój koszt.
    Możliwość wystawienia faktury VAT.

    Kontakt:
    e-mail : d...@z...home.pl
    tel. 068(prefix)470 55 43

  • 2. Data: 2003-03-19 10:47:21
    Temat: Re: PRZEPISYWANIE, SKANOWANIE, TANIO !!!
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    A którz takiej nie poszukuje ???

    Ja jednak (niestety) nie liczyłbym na sukces. Dlaczego ? Ano dlatego, że :
    1) W internecie (zwłaszcza jeśli chodzi o pracę w sieci) to jest pełno
    oszustów i naciągaczy typu 'zarób kupę szmalu na oglądaniu reklam, klikaniu
    w bannery itp..."
    2) Taka praca wydaje mi się nazbyt lekka, łatwa i przyjemna aby była możliwa
    niemniej gdyby była to ja również z chęcią skorzystałbym

    Kuba

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2003-03-19 11:54:37
    Od: "Irena Bestrzyńska" <b...@N...gazeta.pl>

    j...@g...pl (=?ISO-8859-1?Q?Jakub_=AFo=B3=EAdziowski?=) napisał(a):

> [...]
    > 2) Taka praca wydaje mi się nazbyt lekka, łatwa i przyjemna aby była możliwa
    > niemniej gdyby była to ja również z chęcią skorzystałbym

    Ależ ja nie proponuję komuś zarabiania klikaniem na bannery:)
    Proponuję przepisywanie i wydruki tego, co zostanie napisane:)

  • 4. Data: 2003-03-19 14:16:52
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    "Irena Bestrzyńska" <b...@N...gazeta.pl> napisała:

    > Ależ ja nie proponuję komuś zarabiania klikaniem na bannery:)
    > Proponuję przepisywanie i wydruki tego, co zostanie napisane:)

    To może wobec tego (jesli to możliwe) poproszę więcej informacji na PRIV lub
    tutaj na grupie (jeśli to kogoś również interesuje) bo sam szukam jakieś
    oferty na zarobek i nie mam wcale od razu nadziei na Bóg wie co, bo liczy
    się dla mnie każdy grosz.

    Jakub Żołędziowski /j...@g...pl/

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 5. Data: 2003-03-19 16:36:52
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    Człowieku, czemu się przyczepiłeś do tego ogłoszenia???
    Kobieta szuka uczciwej pracy a Tobie coś nie pasuje. Taki jesteś
    zdesperowany nic nie robieniem?? Zajmij się czymś konkretnym a nie czytaniem
    cudzych postów, które Ciebie nie dotyczą.
    Monika