PracaGrupypl.praca.szukana+ PROFESJONALNY GRAFIK PROJEKTANT. PORTFOLIO ON-LINE! +

  • 1. Data: 2004-09-22 21:27:19
    Temat: + PROFESJONALNY GRAFIK PROJEKTANT. PORTFOLIO ON-LINE! +
    Od: "p!otr:cuch design" <m...@p...com>

    + Projektowanie i skład wszelkich form reklamowych od wizytówki na
    billboardach kończąc
    + Strony WWW oparte o system zarządzania treścią (CMS) oraz każde inne
    aplikacje internetowe
    + Prezentacje multimedialne
    + Projektowanie logotypów i systemów identyfikacji wizualnej (CI)
    + Aktualizacja i modyfikacja istniejących stron internetowych
    + Szablony graficzne do osCommerce!

    Zapraszam do obejrzenia mojego portfolio.
    www.piotrcuch.com

  • 2. Data: 2004-09-22 23:14:09
    Od: tom <t...@p...fm>

    Dnia Wed, 22 Sep 2004 23:27:19 +0200, p!otr:cuch design
    <m...@p...com> napisał:

    > www.piotrcuch.com

    piszesz "i wysoki standard techniczny - po prostu doskonały produkt w
    rozsądnej cenie" tylko dlaczego są 32 błędy na twojej stronie - polecam
    nieraz validowac stronę (tymbardziej zę deklaracja doctype to podstawa),
    poza tym tabelki na stronach to już przeżytek niedługo będzie,więc warto
    się już przestawić.

  • 3. Data: 2004-09-23 10:44:48
    Od: Piotr Cuch <p...@a...w.sigu.pl>

    Użytkownik tom napisał:

> [...]
    > nieraz validowac stronę (tymbardziej zę deklaracja doctype to
    > podstawa), poza tym tabelki na stronach to już przeżytek niedługo

    A moze po prostu przeczytasz dokladnie co jest napisane. Strona jest w
    trakcie zmian. I doskonale wiem że są błędy - nikt nie jest bezblędny.

    Jesli dla ciebie to takie wazne to proponuje przegladnac inne strony...
    dla przykladu macromedia.com - tylko 47 błędów! wiec sie nie wysilaj
    zbyt mocno...