PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: PRO HUMAN DESIGN studio

  • 1. Data: 2009-03-28 11:14:50
    Temat: Re: PRO HUMAN DESIGN studio
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Mar 2009 21:30:04 +0100, zairazki napisał(a):

    > Sądząc po reakcji wnioskuję, że młodsze
    > ode mnie pokolenie woli więcej luzu i im takie szczere ogłoszenie po
    > prostu bardziej pasuje. Nie ma sprawy. Dla mnie oznacza to brak
    > szacunku - do czytelnika ogłoszenia, przyszłego pracownika, własnego
    > biznesu i tak dalej, no i brak szerszego horyzontu - złapaliśmy
    > zlecenie, montujemy firemkę, odlotowe z nas ziomale i w ogóle,
    > odwalamy koronkową robótkę w miarę na trzeźwo, a potem się ewentualnie
    > zobaczy co dalej. Zaznaczam - to moje prywatne skojarzenia na
    > podstawie treści ogłoszenia, bez wizyty na stronie internetowej.

    Jak dla mnie powyższe skojarzenia zapewne są zupełnie dobre ;)
    Niemniej, gdybyś zamiast tego przeczytał wyważone, zgrabne ogłoszenie
    przygotowane np. przez wynajętą do tego firmę rekrutacyjną, po czym w samej
    firmie okazałoby się dopiero jaki jest klimat pracy, podejście do zadań i
    charakter całej firmy, to mogłoby się okazać, że aplikowanie było dla
    Ciebie stratą czasu.
    Moim zdaniem ta oferta jest daleka od ideału (brak chociażby tych
    nieszczęsnych widełek płacowych), ale pozwala szybko ocenić z kim mamy do
    czynienia i czy nam to odpowiada.

    Najgorsze to są ogłoszenia ze ściemą o szkoleniach, rozwoju, motywującym
    systemie wynagrodzeń i doskonałej atmosferze pracy, gdzie na miejscu
    okazuje się potem, że z obietnic pozostaje tylko w miarę stała pensja na
    koncie. Takie ściemy, to jest dopiero brak szacunku!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-04-15 18:29:52
    Od: o...@p...com

    On 28 Mar, 13:14, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > okazuje się potem, że z obietnic pozostaje tylko w miarę stała pensja na
    > koncie. Takie ściemy, to jest dopiero brak szacunku!

    Panie Kapsel. Doceniamy poświęcony czas oraz wkład intelektualny.
    Pana osąd zostanie przez nas dogłębnie przeanalizowany.
    Wnioski opublikujemy w Gazecie wyborczej

    A my Pana stronę oglądaliśmy- "ideał"
    prosimy nie aplikować

  • 3. Data: 2009-04-16 11:12:45
    Od: Miroslaw Baran <b...@h...pl>

    PT o...@p...com pisze:

> [...]
    > Pana osąd zostanie przez nas dogłębnie przeanalizowany.
    > Wnioski opublikujemy w Gazecie wyborczej

    Panie office, przepięknie Pan zażartował pisząc tę wiadomość. :-)

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Procrastinators do it tomorrow.