PracaGrupypl.praca.szukana › PRACA W SZWECJI

  • 1. Data: 2002-05-23 11:03:23
    Temat: PRACA W SZWECJI
    Od: "maniek" <m...@b...pl>

    Witam serdecznie. Otrzymałem ofertę pracy wakacyjnej w Szwecji przy zbiorze
    jagód. Niestety wiem tylko tyle co na folderku. Czy ktoś z grupowiczów może
    powiedzieć coś więcej na temat realnych warunków tej oferty? Chodzi o
    pośrednictwo przez firmę"Interregion"

    --
    Pozdrawiam Mariusz m...@b...pl

  • 2. Data: 2002-05-23 13:45:15
    Temat: Re: PRACA W SZWECJI
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <acii9s$1kp$1@news2.ipartners.pl>, maniek wrote:
> [...]
    > jagód. Niestety wiem tylko tyle co na folderku. Czy ktoś z grupowiczów może
    > powiedzieć coś więcej na temat realnych warunków tej oferty? Chodzi o

    Nie warto - czeste oszustwa!
    Wpisz nazwe firmy w wyszukiwarce i na pewno jakies artykuly o niej niezbyt
    pochebne znajdziesz.