PracaGrupypl.praca.szukana › PRACA W SIECI !!!

  • 1. Data: 2002-04-18 10:29:51
    Temat: PRACA W SIECI !!!
    Od: <s...@p...com>

    REWOLUCJA!!! Tego jeszcze nie było!!! Zarobki od 800zł !!! Jeśli sparzyłeś s
    ię na takich firmach jak Cashfiesta, Spedia...? Zapraszam do mnie! Ta firma
    naprawdę płaci! I to bardzo dużo!
    Chcesz się dowiedzieć więcej? Napisz - s...@p...com

  • 2. Data: 2002-04-18 11:09:00
    Temat: Re: PRACA W SIECI !!!
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Użytkownik <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > REWOLUCJA!!! Tego jeszcze nie było!!! Zarobki od 800zł !!! Jeśli sparzyłeś
    > ię na takich firmach jak Cashfiesta, Spedia...? Zapraszam do mnie! Ta
> [...]
    E tam rewolucja - naciagacze istnieja odkad tylko pojawili sie naiwni ...
    nic nowego!
    A poza tym - czy to jest ogloszenie o poszukiwaniu pracy?
    MM

  • 3. Data: 2002-04-18 12:06:54
    Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > E tam rewolucja - naciagacze istnieja odkad tylko pojawili sie naiwni ...
    > nic nowego!
    > A poza tym - czy to jest ogloszenie o poszukiwaniu pracy?
    > MM

    a tu szczegóły:

    czy chociaż jeden z was widział
    czek na oczy?

    na raz po osiągnięciu pewnego pułapu przestają naliczać wpływy z referrals
    (a przynajmniej kiedyś tak robili), na dwa wystarczy JEDNO oszustwo i po
    osiągnięciu 500 kasują wam konto. Jeśli choć raz wpisaliście rozwiązanie bez
    uprzedniego kliknięcia i wypełnienia polecen, albo chociaż dwa razy
    zapisaliście się do tej samej firmy (90% zadań) to na podstawie umowy którą
    podpisaliście NITROCLICKS ma prawo skasować wam konto. I zrobią to, bo z
    tego żyją. Nawet portal tak skonstruowali aby ułatwić wykonanie czynności
    określanych jako "złamanie warunków umowy". Nie jestem pewien czy nie
    zastrzegli sobie nawet prawa do skasowania konta za nic, po prostu tak
    sobie. Jedyny dobry interes jaki z nitroclicks można zrobić to polecić im
    zareklamowanie swojego przedsięwzięcia. Jak nie wierzycie to policzcie.
    Firma zlecająca nitroclicks usługę za każde zadanie przez was wypełnione
    płaci powiedzmy 3 centy. Bo nie da więcej. Dla was wpływa na konto 3 dolary.
    A te brakujące 2.97? żeby NITROCLICK egzystowało z praw ekonomii wynika ze
    musi ponad 100 kont kasować, a wypłacać co temu szczęśliwemu 101-mu. I wtedy
    nie będą mieli żadnego zysku ze swojej działalności, czyli - jeszcze więcej.
    eh, rozpisałem się... weźcie się do porządnej pracy, projektujcie witryny
    czy co tam ;o))))

    jak komuś się nudzi to może tą wiadomość wysłać wszystkim proponującym 500
    dolarów czy tam 800 zł czy jakie ja tam jeszcze ogłoszenia widziałem.

    na koniec dodam że sam oferuję pracę przez internet, całkiem inną, po
    szczegóły zapraszam na priv ;P

    tomek

  • 4. Data: 2002-04-18 13:45:14
    Od: "Krzysztof Sobczak" <k...@m...pl>