PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W CITIBANKU JAKO PH

  • 1. Data: 2004-12-08 12:12:45
    Temat: PRACA W CITIBANKU JAKO PH
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    Witam!
    Mam pytanko:
    jak wyglada praca PH w Citibanku? PH do klientow
    biznesowych/instytucjonalnych , chodzi glownie o sprzedawanie Kart
    Kredytowych!
    Warunki pracy, placy i stos do pracownikow.
    Z gory dziekije za informacje.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-08 12:25:10
    Temat: Re: PRACA W CITIBANKU JAKO PH
    Od: "Adam" <...@...c>

    > jak wyglada praca PH w Citibanku? PH do klientow
    > biznesowych/instytucjonalnych , chodzi glownie o sprzedawanie Kart
    > Kredytowych!
    > Warunki pracy, placy i stos do pracownikow.

    oj,chyba kiepsko...mam kilku znajomych, którzy pracowali w ten sposob.
    Wszyscy zrezygnowali po kilku miesiacach i teraz sa bardzo zadowoleni z
    decyzji. Po rozmowach z nimi napewno nie złożyłbym tam CV..

    Adam

  • 3. Data: 2004-12-08 12:32:23
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > oj,chyba kiepsko...mam kilku znajomych, którzy pracowali w ten sposob.
    > Wszyscy zrezygnowali po kilku miesiacach i teraz sa bardzo zadowoleni z
    > decyzji. Po rozmowach z nimi napewno nie złożyłbym tam CV..

    kiepsko tzn? jak kiepsko? co jest/bylo nie tak? bo jestem jzu umowiony na
    rozmowe kwalifikacyjna....i teraz nie wiem co robic...

  • 4. Data: 2004-12-08 12:58:28
    Od: "al_ka" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "xet" <x...@i...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kredytowych!
    > Warunki pracy, placy i stos do pracownikow.

    Jesli chodzi o karty to jeszcze nie jest tak zle, gorzej by bylo jak bys
    mial kredyty sprzedawac. Mozesz potraktowac ta prace (zakladam, ze rozmowa
    przebiegnie pomyslnie) jako start, troszke doswiadczenia zdobyc, skorzystac
    ze szkolen ( bo maja nawet arakcyjne) i zmienic. Kariery tam sie raczej
    zrobic nie da.

    Powodzenia,
    al_ka

  • 5. Data: 2004-12-08 15:17:03
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

> [...]
    skorzystac
    > ze szkolen ( bo maja nawet arakcyjne) i zmienic. Kariery tam sie raczej

    troszke mnie to pocieszylo:) mam mieszane uczucia co do pracy w tej firmie
    na tym stanowisku...slyszalem juz rozne opinie na ten temat..zobaczymy co z
    tego wyjdzie...zawsze moge zrezygnowac albo dostac jakas inna ciekawsza
    oferte:)
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-12-08 20:24:04
    Od: "Iga" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kredytowych!
    > Warunki pracy, placy i stos do pracownikow.

    Witam,
    NIE POLECAM, mam tam kolezanke. Przechodzisz szkolenie i dzialasz na
    wyznaczonym terenie, nic innego jak upychasz karty. Jezdzisz po zakladach
    ( wlasnym srodkiem lokomocji ), pozniej rozliczaja Ci koszty.
    Zarobki okolo 860 na reke + prowizja od sprzedazy ( liczona od nadwyzki np.
    po 12 karcie ).

    Iga

  • 7. Data: 2004-12-08 20:48:24
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Zarobki okolo 860 na reke + prowizja od sprzedazy ( liczona od nadwyzki
    np.
    > po 12 karcie ).

    wlasnie tez tak slyszalem...podobno spokojnie mozna 30 kart miesiecznie
    "opchnac" i wtedy zarobki sa juz ciekawe

  • 8. Data: 2004-12-09 07:39:50
    Od: "Daniel" <d...@z...szczecin.pl>

    > wlasnie tez tak slyszalem...podobno spokojnie mozna 30 kart miesiecznie
    > "opchnac" i wtedy zarobki sa juz ciekawe

    Znajomy robi tak. Idzie np do przedszkola i mówi dyrekrorowi zeby
    zorganizowal spotkanie z pracownikami. Jak pracownicy wezma
    10 kart to przedszkole dostanie DVD. To co zarobi na kartach minus
    to co wyda na DVD daja mu niezly zarobek.

  • 9. Data: 2004-12-09 18:16:21
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > Kredytowych!
    > Warunki pracy, placy i stos do pracownikow.

    Siedzisz i wydzwaniasz do ludzi, ktorzy rozstali sie z Citi, po tym jak na
    skutek polaczenia z Handlowym, starych klientow indywidualnych zaczeli
    traktowac jak studentow bedacych glowna klientela S.P. Handlobanku.

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi :-P

  • 10. Data: 2004-12-10 13:39:04
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    Daniel napisał(a):

> [...]
    > 10 kart to przedszkole dostanie DVD. To co zarobi na kartach minus
    > to co wyda na DVD daja mu niezly zarobek.

    hehehe :-)
    to prawie ja w dowcipie:
    ojciec mówi do syna
    O: synku mam dla ciebie super kandydatke na żonę!
    S: alez tato ja juz mam narzeczoną....
    O: oj synku, ale to jest córka Kulczyka
    S: a to co innego tato! Super!
    Następnego dnia tata idzie do kulczyka i mowi:
    O: panie kulczyk, mam dla pana super kandydata na męża dla pana córki
    K: no wie pan co! jak pan śmie.....
    O: chwila chwila, ale kandydat jest zastępcą prezesa Orlenu
    K: aaa to co innego, Super! córka się ucieszy!
    Kolejnego dnia tatuś idzie do prezesa orlenu
    o: mam dla pana, panie prezesie super kandydata na zastępcę
    P: ale ja juz mam zastępcę
    O: ale to jest zięć kulczyka
    P: a to co innego! super!