PracaGrupypl.praca.szukana › PRACA DLA KAŻDEGO !!!

  • 1. Data: 2006-05-04 20:03:36
    Temat: PRACA DLA KAŻDEGO !!!
    Od: "Tomrod" <t...@a...pl>

    SZUKASZ PRACY W DOMU, CHCESZ SKUTECZNIE ZARABIAĆ. Chciałbym zaoferować Ci pracę,
    dzięki której będziesz zarabiać średnio 600zł tygodniowo za pomocą internetu,
    spędzając w nim zaledwie 1-2 godziny dziennie. Zarobki mogą być oczywiście
    wyższe, a wszystko zależy tylko od Ciebie. Pewnie zastanawiasz się dlaczego chcę
    dać ci zarobić? Odpowiedź jest prosta - im więcej osób uczestniczy w tym
    programie tym więcej się zarabia. Jeżeli jesteś zainteresowany(a) propozycją to
    zapraszam do odwiedzenia mojej strony internetowej.
    http://mlmzarob.w.interia.pl/

    Zapraszam do współpracy !!!

  • 2. Data: 2006-05-04 21:43:20
    Temat: Re: PRACA DLA KAŻDEGO !!!
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Tomrod napisał(a):

> [...]
    > programie tym więcej się zarabia. Jeżeli jesteś zainteresowany(a) propozycją to
    > zapraszam do odwiedzenia mojej strony internetowej.

    Rany, jaki Ty jesteś...no... ograniczony :D

    Jesli do tej pory nie skapowałeś, że proponujesz udział w piramidzie
    finansowej to współczuje ci nauczycieli ze szkoły. Ciekawe natomiast
    jest to, że WIERZYSZ w to, że handlujesz raportami. Tytuły zresztą mówią
    same za siebie:

    - Przewodnik darmowej reklamy w Internecie
    - Tajniki zarządzania pokaźną ilością poczty elektronicznej w Internecie
    - Sekrety Multilevel Marketing'u w Internecie
    - Jak zostać milionerem wykorzystując siłę Multilevel Marketing'u i
    Internetu

    Zwłaszcza ta "pokaźna ilość" mnie rozczuliła. Jak widać sieroty, które
    wdepnęły w ten pseudoMLM zmieniają tytuły tych utworków. Które zresztą
    można sobie za darmo ściągnąć z sieci - tylko nie wiadomo po co :D

    Osiołku boży. To co proponujesz ma się do MLM jak pięść do nosa. To
    zwykła piramida a udział i namawianie do tego jest KARALNE. A na stronie
    podałeś swój adres. No naprawdę, myślałem że nie można być aż tak... no
    właśnie :)

    Zresztą Twój adres tam podany ucieszy też każdego inspektora kontroli
    skarbowej - no chyba, że te swoje 600 tygodniowo wykazałeś w PICIE :)

    Na szczęście strona jest kiepsko czytelna bo robił ją ktoś kto się na
    tym po prostu nie zna (krzaczory zamiast pliterek) więc ilość
    naciągniętych ofiar będzie mniejsza.

  • 3. Data: 2006-05-05 20:34:40
    Od: Arturo <a...@w...pl>

    Dnia 04-05-2006 o 22:03:36 Tomrod <t...@a...pl> napisał:

> [...]
    > propozycją to
    > zapraszam do odwiedzenia mojej strony internetowej.

    a ja myślałem że w to jush sie nikt nie bawi - a jednak są jeszcze tacy (w
    tym miejscu wstaw kilka gwiazdek *) ludzie na tym świecie. Głęboko
    współczuje "Tomrod" !!

    --
    Artur