PracaGrupypl.praca.szukana › !!!***PRACA DLA KAŻDEGO***!!!

  • 1. Data: 2005-01-04 23:33:29
    Temat: !!!***PRACA DLA KAŻDEGO***!!!
    Od: "news.tpi.pl" <k...@p...onet.pl>

    Witam !!! Mam genialny sposob na zarabianie pieniedzy przez Internet. Nie
    jest to forma klikania w baner albo czytania maili! Wystarczy, ze napiszesz
    do mnie mail o tresci "praca", a w mailu zwrotnym dostaniesz bardzo latwo
    przedstawione warunki.

    PS. Jeśli cos dla Ciebie bedzie niezrozumiale,to pisz do mnie i ja postaram
    sie objasnic te zagadnienia na tzw. chlopski rozum.

    PS2. Jesli masz swobodny dostep do Internetu i troche checi, to naprawde
    grzech nie wchodzic w ten biznes. To jest tak proste i banalne (a przede
    wszystkim skuteczne), ze brak doslownie slow. Podpisuje sie pod tym obiema
    rekami, ze nie jest to jakis przekret, tylko bardzo dochodowa okazja. Przy
    solidnym i uczciwym podejsciu do tej pracy da sie osiągnac niezly wynik.

    PS3. Zyski sa oszalamiajace, gdyz w ciagu trzech tygodni zarobilem 720 PLN!

    Pozdrawiam,

    Michał Bąkiewicz
    k...@p...onet.pl
    gg: 7050005

  • 2. Data: 2005-01-05 06:11:22
    Temat: Re: !!!***PRACA DLA KAŻDEGO***!!!
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Ludzie :) Po prostu nie dajcie sie nabierac :) Koles nie rozuime pisanego
    tekstu to na pewno świetnie się z nim zarabia :)
    No i generalnie piramidki są bez sensu :)
    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 3. Data: 2005-01-05 09:55:49
    Od: "Wyuzdany Woznica" <r...@i...pl>

    > No i generalnie piramidki są bez sensu :)

    czasem nawet ogladane ze szczytu :P