PracaGrupypl.praca.szukana › PRACA???

  • 1. Data: 2003-04-25 06:27:28
    Temat: PRACA???
    Od: "macdor" <m...@p...onet.pl>

    Czy w ogóle znalazł tutaj ktoś jakąś pracę???

  • 2. Data: 2003-04-25 07:22:42
    Temat: Re: PRACA???
    Od: "rob177pl" <r...@p...onet.pl>

    Ja nie,

    Moim skromnym zdaniem...

    jak jesteś przeciętny, nie mieszkasz w Warszawie lub innym "wielkim
    mieście", nie wyróżniasz się niczym przeciętnym, jesteś w trakcie studiów
    lub się jeszcze uczysz, znasz dobrze angielski i jakiś drugi język, masz już
    jakieś doświadczenie zawodowe lub dopiero zaczynasz na rynku pracy (jeśli w
    ogóle mamy w Polsce "rynek pracy"), wydaje ci się, że dużo umiesz ->>robić
    strony: HTML, PHP, Flash+AS i inne takie skróty to...

    NIE ŁUDŹ SIĘ, ŻE ZNAJDZIESZ TUTAJ PRACĘ...

    jak masz komputer i drukarkę to podrukuj sobie takie ogłoszenia-ździeranki
    (jak na przykład są takie o atrakcyjnych kredytach), że szukasz pracy; bierz
    swoją {4litery} na ulicę i porozwieszaj te ogłoszenia na drzewach i słupach
    w promieniu 50km od miejsca, w którym mieszkasz (masz większe szanse, że coś
    znajdziesz)

    jeśli Cie lub kogokolwiek z grupowiczów tym tekstem obraziłem, to
    przepraszam... ale twardym trzeba być, a ja nie lubie owijać w bawełne...

    3maj-cie sie
    rob

    rob177pl{at}interia.pl

  • 3. Data: 2003-04-25 07:40:22
    Od: "cary" <k...@s...ek.univ.gda.pl>

    Użytkownik "macdor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w ogóle znalazł tutaj ktoś jakąś pracę???
    Jak jestes dobry to znajdziesz. Co jakiś czas zapuszczam tu ogloszenie i
    prawie zawsze mam jakieś odzew, a czy sie dogadasz co do warunków
    pracy/współpracy to juz inna kwestia.

    --
    pozdrawiam
    Karol Połubiński

  • 4. Data: 2003-04-25 10:22:44
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl>

    ja bym jeszcze dodała - jeżeli jesteś informatykiem, programistą i
    koniecznie płci męskiej.... to znajdziesz.

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 5. Data: 2003-04-25 16:34:27
    Od: "marcin" <b...@g...pl>

    > Czy w ogóle znalazł tutaj ktoś jakąś pracę???
    >
    > cos mi się zdaje że ta grupa dyskusyjna jest tylko dla młodych, zdrowych,
    pięknych informatyków, którzy znają wszystkie możliwe jezyki programowania,
    nie prowadzą życia prywatnego i mają same zalety...no i 3 języki w mowie i
    piśmie...

    co to się w Polsce porobiło żeby człowiek musiał tak walczyc o godne "czyt.
    przeciętne życie". jeśli tak jest wszędzie w UE to ja chce mieć coś jeszcze
    z życia i wolę zostać jaskiniowcem

  • 6. Data: 2003-04-28 21:33:52
    Od: "Marcin" <m...@m...katowice.pl>

    Wlasnie odpowiedzialem na kilka ogloszen, bo na juz potrzebuje przynajmniej
    5 osob do pracy na terenie Slaska (biuro w Katowicach). Zobaczymy co
    odpowiedza mi Ci wszyscy ktorzy tak sie tu reklamuja.
    Mam niestety zle doswiadczenia z ludzmi ktorzy szukaja pracy. Kiedys
    zadzwonilem do KAZDEJ osoby ktora w poniedzialkowej Wyborczej zamiescila
    ogloszenie "szukam pracy" (bylo chyba ok 15 osob) i umowilem sie na
    rozmowe. Powiedzialem ze mamy klika stanowisk do obsadzenia, fundujemy
    szkolenie, data, miejsce, godzina spotkania. I co ? Przyszla jedna osoba.
    Stracilem caly dzien, bo poustawialem ich co pol godziny i przyszla JEDNA
    osoba !!! Bezrobocie mamy ponad 18% a czlowiek z "szukam pracy" nie
    przychodzi na rozmowe ??? To chyba jakis absurd. To albo chce sie pracowac
    albo nie ? A jak z takim czlowiekiem sie spotkasz to tyko slyszysz, ze
    system zly, ze rzad zly, ze czasy zle, ze innym sie udalo a on sie nie
    nadaje. A co ON zrobil zeby sie udalo ?
    Mam nadzieje, ze na tej grupie sa ludzie ktorzy przynajmniej cos zrobia zeby
    sie udalo.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2003-04-29 08:44:41