PracaGrupypl.praca.dyskusje › PR. Project Manager, Product Manager

  • 1. Data: 2004-01-05 12:36:38
    Temat: PR. Project Manager, Product Manager
    Od: "Darkshiz" <d...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna jakiś sklep internetowy z książkami w
    temacie Public relations. product management i project managment?
    Gdzie moge znaleźć takie publikacje?

    Pozdro
    Dark

  • 2. Data: 2004-01-06 00:54:50
    Temat: Re: PR. Project Manager, Product Manager
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darkshiz <d...@w...pl> wrote:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna jakiś sklep internetowy z
    > książkami w temacie Public relations. product management i project
    > managment?
    > Gdzie moge znaleźć takie publikacje?

    O widze, ze bedzie z Ciebie niezly PRwiec ;)
    Na poczatek:
    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.szukaj?z
    et=bjncxbqfbcghgozhghejnahxcrvxdt&fraza=public+relat
    ions&oferta=O&dzial=1

    nektore strony z opisami znajdziesz np tu:
    http://www.internetpr.pl/pr_net.php

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2004-01-06 09:58:48
    Od: "Konrad Inglot" <k...@W...gazeta.pl>

    Darkshiz <d...@w...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna jakiś sklep internetowy z książkami w
    > temacie Public relations. product management i project managment?
    > Gdzie moge znaleźć takie publikacje?

    Np. tu: http://www.onepress.pl/
    A co do zarządzania projektami to postaraj się o Project Management Book of
    Knowledge chociaż nie wiem czy tak łatwo znajdziesz to za free.

    pzdr
    konlin

  • 4. Data: 2004-01-06 10:39:37
    Od: "Darkshiz" <d...@w...pl>

    Dzięki wszystkim

  • 5. Data: 2004-01-06 15:18:55
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

> [...]
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna jakiś sklep internetowy z książkami
    > temacie Public relations. product management i project managment?

    Całkiem niezła na początek jest lektura "Zarządzania Projektami"
    autorstwa Nancy Mingus wydane przez Helion (onepress).
    W przeciwieństwie do lektur niektórych polskich profesorów
    oprócz tego co zrobić, opisano też sposób. Dodatkowo
    kilka przykładów prostych zastosowań MS Project.

    Pozdrawiam

    JL

  • 6. Data: 2004-01-06 19:52:24
    Temat: Odp: PR. Project Manager, Product Manager
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Darkshiz <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:btblmr$fj0$...@f...man.torun.pl...
> [...]
    książkami w
    > temacie Public relations. product management i project managment?

    Dorzucam z pamięci:
    http://www.spmp.org.pl

    Adres Stowarzyszenia Project Management Polska, jakby trzeba było
    poguglać (pamięć zawodna jest)...
    Linki tamże. A artykułów free od groma i trochę.

    pozdrowionka
    zairazki