PracaGrupypl.praca.szukanaPOSZUKUJEMY do pracy na terenie Warszawy ELEKTRYKA

  • 1. Data: 2005-04-30 07:37:32
    Temat: POSZUKUJEMY do pracy na terenie Warszawy ELEKTRYKA
    Od: Andrzej <r...@g...pl>

    POSZUKUJEMY do pracy na terenie Warszawy ELEKTRYKA

    Wymagane:
    - uprawnienia do 1kV + pomiarowe,
    - dyspozycyjnosc,
    - solidnosc.

    Oferty z opisem doswiadczenia prosimy przesyłac na adres:
    r...@i...warszawa.pl lub faksem 810-26-42

    Oferujemy ciekawa prace, mozliwosc poglebiania wiedzy, poznanie nowych
    technologii.

    Dane kontaktowe:

    NAND elektro-serwis
    04-364 Warszawa ul. Wiatraczna 15
    fax: (22) 810-26-42
    email: r...@i...warszawa.pl

  • 2. Data: 2005-04-30 15:11:31
    Od: "kuglarz" <k...@o...pl>

> [...]
    > r...@i...warszawa.pl lub faksem 810-26-42
    >
    > Oferujemy ciekawa prace, mozliwosc poglebiania wiedzy, poznanie nowych

    jestem z poza warszawy czy bedzie to państwu odpowiadało