PracaGrupypl.praca.szukana › ..:: POPRAWIAM po innych ::.. php, cms, crm, c# i inne

  • 1. Data: 2005-01-27 13:12:52
    Temat: ..:: POPRAWIAM po innych ::.. php, cms, crm, c# i inne
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@p...onet.pl>

    Masz problem ze starym Zleceniobiorca??

    Zleciles Komus wykonanie witryny, sklepu, tablicy ogloszen, program do obslugi
    firmy itp?

    80% Moich Klientow, mialo wlasnie taki problem, dopóki nie Zlecili mi tych prac.

    Wykonuje przedewszystkim w terminach, systematycznie masz wglad w postep prac i
    mozliwosc dokonywania poprawek.

    Placisz rozsadna, kosztorysowa cene, a nie kwoty brane z kosmosu.

    Masz pytanie, problem,.. Poprostu napisz, ODPOWIEM w kilka minut.

    k...@o...pl 0-509373411

    Lista przykładowych prac:
    http://www.info.net.pl
    http://www.radom.info.net.pl
    http://www.e-mediasystems.com
    http://www.kne.umcs.lublin.pl

    OBECNIE W TRAKCIE REALIZACJI --- http://wrota.com.pl/tester/ajfel/test/index.php
    W CV właściwie napisane jest chyba wszystko. http://www.info.net.pl/cv/cv.doc

  • 2. Data: 2005-01-27 16:06:01
    Temat: Re: ..:: POPRAWIAM po innych ::.. php, cms, crm, c# i inne
    Od: Adam <k...@p...gf>

    k...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Placisz rozsadna, kosztorysowa cene, a nie kwoty brane z kosmosu.
    >
    > Masz pytanie, problem,.. Poprostu napisz, ODPOWIEM w kilka minut.

    po sobie posty tez poprawiasz ;)